  • 1. Data: 2003-11-23 23:15:19
    Temat: nowy platnik
    Od: "Atomek" <l...@p...WYTNIJ.onet.pl>

    znow skóra cierpnie. na stronach zusu znalazlem ze od 1.I.2004 bedzie
    obowiazywal nowy platnik 6.01.001. Poniewaz opublikowano nowa specyfikacje
    we/wy zachodzi podejrzenie ze nie bedzie wczytywal danych ze starych
    systemow. Trzeba sie temu blizej przyjrzec, bo moze byc kiepsko z systemami
    placowymi

    Atomek

  • 2. Data: 2003-11-24 08:17:29
    Temat: Re: nowy platnik
    Od: "fart" <a...@w...pl>

> [...]
    > we/wy zachodzi podejrzenie ze nie bedzie wczytywal danych ze starych
    > systemow. Trzeba sie temu blizej przyjrzec, bo moze byc kiepsko z

    aTOMKU !!!!!!
    kurdelebele ..... to nie miejsce na opowiadanie HORRRRORÓW :)))

    a może coś miłego napisałbyś ???????????
    np. może Prokom diabli wezmą z jego programistami od Płatnika po nowym roku.

    i jakaś mała firma napisze program do wypełniania cholernych deklaracji ZUS
    za 1/100 tej ceny co pobrał Prokom ........ a program będzie przyjazny
    obsługującemu i będzie nie tylko edytorem składek .. ale również będzie
    ułatwiał życie :))))

    eeeeeee przecież to niemożliwe

    Prokom w swoim programie z pewnością jeszcze więcej pracy zada płatnikom
    składek ale nie da możliwości wglądu do wysłanych deklaracji w systemie
    ..... przecież u mnie to rozwiązałoby 98 % błędów .... jakbym widział co
    poszło i jak widnieje w systemie ... POWALONY SYSTEM

    Doooobra .. idę do pracy

    pozdrawiam
    fart

  • 3. Data: 2003-11-24 10:23:59
    Od: "vladi" <x...@i...pl>

    > obowiazywal nowy platnik 6.01.001. Poniewaz opublikowano nowa specyfikacje

    huraaaaaaa! a myslalem ze program nie bedzie ewoluowal :)

    vladi

  • 4. Data: 2003-11-24 11:31:08
    Od: "Marta Nowakowicz" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    E, tam. Przeciez damy radę! Muszę przyznać, że chociaż kolejne wersje
    programu sa mniej ergonomiczne (np. w tym najnowyszym trudno posługiwać się
    wyłącznie samą klawiaturą - brak jest skrótów) to robią się o wiele prostsze
    jeżeli chodzi o sporządzanie deklaracji, korekt czy przesyłanie dokumentów.
    Nie ma się co bać. W razie czego służę pomocą.

  • 5. Data: 2003-11-24 14:00:22
    Od: "Oberfeldkurat" <k...@u...wp.pl>

    > ale nie da możliwości wglądu do wysłanych deklaracji w systemie

    Właśnie w tym kierunku ma ewoluować Płatnik.

    Andrzej K.

  • 6. Data: 2003-11-24 14:21:14
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > Właśnie w tym kierunku ma ewoluować Płatnik.

    Jeszcze jeden naiwny :))))))
    Ma ewoluować .... hihihihiii ..... nie rób jaj i nie pisz takich rzeczy ....
    o tym to każdy idiota wie, że składający deklaracje powinien być wgląd w
    konta nawet bez możliwości korekty ....... przecież o tym to ja .... kretyn
    kompletny .... napisałem programistom Płatnika ze trzy razy ... już trzy
    lata temu ......... i cooooo i gggggggggó.....!!!!!!!

    Oberfeldkurat .......... zaszczekam w internecie ..... jak zobacze moje
    konta i złożone deklaracje w bazie danych systemu ZUS.

    pozdrawiam
    fart

  • 7. Data: 2003-11-24 23:06:36
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 24 Nov 2003, fart wrote:

> [...]
    >+ o tym to każdy idiota wie, że składający deklaracje powinien być wgląd

    ...kiedy jest dobra okazja żeby znowu powołać się (zupełnie niesłusznie)
    na wytrych pt. "ochrona danych" :]
    BTW:
    Przy okazji którejś z uwag o Płatniku na .prawo odesłano mnie na
    stronę janosika. Obejrzałem. I nie wiem czemu - ale... pewnie wiecie
    jakie pytanie mi się nasunęło :> ?
    Tylko szybkość mnie zaskoczyła.
    Czyżby janosik był aż tak zaawansowany że *już* erm... no...
    "okaże się że jest niekompatybilny" ?
    Dla jasności: Prokom jest firmą komercyjną. Ich zbójeckie :] prawo :)
    ZUS... jak to było ? "nie wiemy jaka jest specyfikacja" ? ;>

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)