  • 1. Data: 2003-11-23 17:17:17
    Temat: Taksówki - kpir...
    Od: emssik <n...@b...net>

    Witam,

    jednoosobowa działalność gospodarcza, kpir - powiedzcie mi proszę, czy
    rachunki za taksówki (w mieście prowadzenia działalności
    gospodarczej), trzeba jeszcze jakoś dodatkowo opisywać, przed
    zaliczeniem ich w koszty?

    Np. odbiór towaru, wizyta u klienta itp?

    Czy istnieje taki wymóg, a jeśli tak, czy mogę poprosić o podstawę
    prawną?

    Daniel Roziecki (emssik)
    www.emssik.net.pl / www.daniel.emssik.net.pl
    najczęstsza komenda przy pracy z Kyliksem? # pkill -9 delphi :(

  • 2. Data: 2003-11-24 08:15:58
    Temat: Re: Taksówki - kpir...
    Od: "Wiola" <p...@s...com.pl>

    Użytkownik "emssik" <n...@b...net> napisał w wiadomości
    et.pl...
> [...]
    > zaliczeniem ich w koszty?
    >
    > Np. odbiór towaru, wizyta u klienta itp?
    >
    > Czy istnieje taki wymóg, a jeśli tak, czy mogę poprosić o podstawę
    No raczej dobrze jest opisac po 4 latach nie bardzo bedziesz pamiątać ten
    przejazd taksówka .A masz obowiązek określić związek kosztu z przychodem .Ja
    zawsze staram sie opisać koszty który jest bardzo ogólny czego konkretnie
    dotyczył przy kontroli jest to czytelniejsze .
    Wiola