  • 1. Data: 2003-11-23 18:09:52
    Temat: Odliczenie komputera od podatku...
    Od: "Herman" <k...@p...onet.pl>

    Witam

    Wiem ze ten watek przewijal sie przez grupe kilkukrotnie i zauwazylem tez ze
    w zasadzie to jednoznaczej odpowiedzi to nie bylo dane uslyszec jak to z
    mozliwoscia odliczenia tego komputera jest, wiec rzucam temat ponownie:
    - czy jesli praowalem na stanowisku kierowniczym w firmnie handlowej i na
    tym stanowisku duzo kozystalem z komputerra, rowniez w domu, to czy zakup
    komputera moge odliczyc od podatku?
    - co w sytuacji jesli komputer kupilem PO rozwiazaniu umowy z pracodawca??
    - czy w przyszlym roku tez bedzie taka ulga? a jesli bedzie to czy fakture z
    tego roku mozna odliczyc w roku przyszlym??

    dzieki za odpowiedzi

    Jakub Wojtachnio
    k...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2003-11-24 08:09:58
    Temat: Re: Odliczenie komputera od podatku...
    Od: "Wiola" <p...@s...com.pl>

    Użytkownik "Herman" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > - czy w przyszlym roku tez bedzie taka ulga? a jesli bedzie to czy fakture
    > tego roku mozna odliczyc w roku przyszlym??
    Bez przekonania ale raczej ulgi juz nie bedzie .
    Co do odliczenia to mam wątpliwość raczej nie bardzo możesz odliczać .Jak
    dobrze pamietam to jest to odliczenie związane z pracą .Tak na zdrowy rozum
    dziś nie mam pracy jutro kupuje komputer wiec do jakie pracy jest mi
    potrzebny przeciez jej nie mam? Wiem oczywiście że przepisy z rozumowym
    podejściem nie maja nic wspólnego ale dziś nie chce mi sie zagladać do ustaw
    wiec prosze o łagodny wymiar kary jesli głosze herezje.
    Wiola