    From: "asmira" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: obowiązek wystawiania faktur
    Date: Wed, 21 Mar 2007 09:37:51 +0100

    > Oczywiście, ze tak.

    Dzięki za potwierdzenie.
    Akcja jest taka, że dostałam wezwanie do zapłaty faktury, której w życiu nie
    dostałam. Sama sprawa zasadności płatności mocno wątpliwa, bo wynajmujący
    sobie dziwnie wyliczył okres wypowiedzenia (mieliśmy miesiąc). Umowa
    podpisana 15 dnia miesiąca, po kilku miesiącach przed 15 wypowiedziałam,
    czyli do 15 następnego płacę. Ale wynajmujący stwierdził, że wypowiedzenie
    jest skuteczne z faktycznym końcem miesiąca (czyli 31) i chce ode mnie
    kasiorkę za jeszcze jeden miesiąc. Hłe.
    Inna inszość, że nie uprzedził mnie o wadach jakimi obarczony jest lokal, w
    związku z czym nie mogłam z niego korzystać.

    A.