    From: "asmira" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki

    <etr206$pbm$1@opal.futuro.pl><791f$46011123$57ce1956$1...@n...chello.pl
    Subject: Re: obowiązek wystawiania faktur
    Date: Wed, 21 Mar 2007 16:11:10 +0100

    > Masz prawo korzystać do 31 marca bo wtedy skończy sie termin
    > wypowiedzenia. Postaraj się w jakiś sensowny sposób udokumentować to, że
    > właściciel zmienił zamki. Ten fakt może ci umożliwić niepłacenie za te
    > ostatnie 16 dni

    Ja się w ogóle zastanawiam, czy w związku z tym, że nie mogłam korzystać z
    lokalu (bo nie było przyłącza energetycznego, to nowy lokal - aby
    elektrownia podłączyła prąd wymagany był projekt, itd.), czy nie powinnam
    złożyć jakiejś reklamacji.
    Właściciel w umowie najmu wymienił tylko, że mam podłączyć na własną firmę
    licznik. A tam instalacja elektryczna nie miała nawet odbioru.

    Ogólnie szopka. Człowiek siedzi cały czas za granicą, ciężko go złapać,
    korespondencja wraca. Wezwanie, które mi przysłał to kopia jakiegoś innego.
    Wydruk jest na inną sumę (coś koło 10 tys. zł), suma ta przekreślona i inna
    dopisana długopisem.

    W zasadzie chodzi mi o to, czy to wezwanie jest prawidłowe z punktu widzenia
    prawa. Bo dostałam wezwanie do zapłacenia faktury (na wezwaniu nie ma jej
    nr). Przez okres kiedy byłam najemcą nie dostałam w ogóle żadnej f-ry, choć
    płaciłam przez 3 m-ce.

    A.