  • Data: 2004-05-13 10:27:23
    Temat: Re: odpowiedzialnosc biura ksiegowego - pilne !
    Od: "news" <color@{wytnijto}gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Strebor" <strebor@poczta.[bez tego]onet.pl> wrote in message
    news:c7vgvr$oqv$1@news.onet.pl...
    > No a jak Ty to sobie wyobrazasz, że co nowy księgowy bedzie dopowiadał za
    > błędy poprednika? Zastanów się nad pytaniem. Pewnie, ze odpowiada stare
    > biuro

    raczej chodzilo mi o wyjasnienie, w jaki sposob dziala ubezpieczenie dla
    takiego biura - wezmy np. taka sytuacje, ze w 2002 i 2003 dzialalnosc tego
    biura byla objeta ubezpieczeniem ale 2004 juz nie. czy wtedy pozostaje mi
    tylko dochodzic roszczen z powodztwa cywilnego ? a co w przypadku jesli
    biuro ksiegowe zakonczylo swoja dzialalnosc ?

    pzdr.