  • 1. Data: 2004-05-17 21:06:16
    Temat: odsetki
    Od: "KG" <g...@n...com.pl>

    Witam i proszę o pomoc !
    Słyszałam że od 1.05.2004.odsetki bankowe i inne nalezy ujmować w deklaracji
    jako obrót zwolniony, czy dokumentem będzie wyciag bankowy , czy należy
    wystawic fakturę wewnetrzną.
    Z gory dziękuję za pomoc. K.G

  • 2. Data: 2004-05-18 06:24:28
    Temat: Re: odsetki
    Od: "Wiola" <p...@s...com.pl>

    Użytkownik "KG" <g...@n...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    deklaracji
    > jako obrót zwolniony, czy dokumentem będzie wyciag bankowy , czy należy
    Jakoś nie bardzo mogę tego znaleść w załączniku 4 moze ktoś to widzi ? Też
    mnie to interesuje .
    Wiola

  • 3. Data: 2004-05-18 06:56:03
    Od: /slawek <w...@W...pl>

    Użytkownik Wiola napisał:
    > Użytkownik "KG" <g...@n...com.pl> napisał w wiadomości

    > deklaracji

    > Jakoś nie bardzo mogę tego znaleść w załączniku 4 moze ktoś to widzi ? Też
    > mnie to interesuje .

    Prawdopodobnie poz. 3 Usługi pośrednictwa finansowego. Co do odsetek od
    udzielonych pożyczek to nie jest to żadna nowość. Co do odsetek od
    środków na rachunkach bankowych to pojawiła się kiedyś taka
    interpretacja, że to nie jest usługa - uważam, że należy się tego trzymać.

    --

    /slawek/szczecin
    http://windsurfing.sytes.net