  • Data: 2004-12-29 09:15:08
    Temat: Re: opłata za rejestrację VAT-R
    Od: "Magdalena" <m...@n...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "cef" <c...@i...pl> wrote in message
    news:cqslvh$bch$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > A czego tu się czepiać?
    > VAT płaci, a nie musi.
    > Odlicza, a nie może.
    > Oj, będziemy mieli kupę roboty
    > nie jesteś VATowcem,
    > a odliczasz, to Ty masz problem.
    > O Twoich kontrahentach nie wspomnę.
    > Powiedz im, że nie masz potwierdzenia
    > rejestracji - to się dowiesz.

    obawiam się, że CEF ma rację. Mój teść złożył VAT-R i nie zapłacił tych 152
    zet. Na szczęście do korekty były tylko 3 m-ce, a faktur dla firm nie
    wystawiał (tylko os. fizyczne) i wiele nie kupował.
    Rejestracja VATmana jest ważna z zapłatą opłaty rejestracyjnej. Bez tego ty
    nie miałeś prawa odliczenia VAT naliczonego, a twoi kontrahenci do
    odliczenia VATu z faktur, które Ty im wystawiłeś.

    Magdi