  • Data: 2004-12-29 17:13:28
    Temat: Re: opłata za rejestrację VAT-R
    Od: "Black Peter" <b...@c...usunto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Arek P." <a...@i...szczecin.wytnij_to.pl> napisał w wiadomości
    news:41d2d7a0
    > Placisz PRZED rejestracja

    Gdzie w ustawie jest zapis ze taki jest obowaiazek?

    > i aby ja dokonac nalezy pokazac (i chyba zostawic ksero) dowodu oplaty
    > skarbowej. To, ze jakas biurwa od Ciebie tego w UM nie wziela to juz inna
    > sprawa.
    > --
    > Arek

    Wlasnie sprawdzilem VAT-R zlozylem w US a nie w UM i nikt nie wymagal ksera
    wplaty.

    Zrozumcie mnie ze nie jest mi potrzebne zaswiadczenie ze jestem VAT-owcem. Ja
    sie wywiazalem z obowiazku bo zlozylem rejestracje VAT-R co wymaga ustawa z dnia
    11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług . Nigdzie nie jest powiedziane ze
    watowcem staje sie po otrzymaniu zaswiadczenia!

    Art 96
    pkt 1.
    Podmioty, o których mowa w art. 15, są obowiązane przed dniem wykonania
    pierwszej czynności określonej w art. 5 złożyć naczelnikowi urzędu skarbowego
    zgłoszenie rejestracyjne, z zastrzeżeniem ust. 3.

    No i wywiazalem sie.

    pkt 4.
    Naczelnik urzędu skarbowego rejestruje podatnika i potwierdza jego
    zarejestrowanie jako "podatnika VAT czynnego" lub w przypadku podatników, o
    których mowa w ust. 3 - jako "podatnika VAT zwolnionego".

    Nic mi takiego naczelnik nie wystawil wiec nie place za to.

    pozdrawiam
    BP