    From: "t...@o...pl" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: oryginal a kopia faktury
    Date: Fri, 03 Aug 2007 18:35:22 +0200

    Dnia 03-08-2007 o 18:28:47 bbl <b...@y...com> napisał(a):

    > U?ytkownik <t...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > tzn. jest przepis który mówi ?e maj? byae identyczne?

    Przpis mówi że na obu ma być to samo, widziałem już takie pytania
    i odpowiedzi doradców podatkowych że faktury musza być indentyczne,
    (choć osobiście się z takim stanowiskiem nie zgadzam).
    Doradca podatkowy oczywiście odpowiada za swoje porady więc nie będzie
    się wychylał, ale wyobraź sobie jakiegoś tępaka ze skarbówki który
    zrobi u Ciebie krzyżaka i nie będzie wiedział jak to dalej pociągnąć.

    > mam pytanie czy fakture moge takze wyslac klientowi tylko mailem bez
    > podpisow tylko imie i nazwisko wystawiajacego?
    > klient wydrukuje sobie taka fakture a ja nie musze wysylac poczta. jak to
    > jest?

    Możesz mailem, tylko najpierw przeczytja rozporządzenie o fakturach
    elektronicznych ;)
    Pisząc wprost - nie warto, chyba że się umówisz z klientem że nie wygada
    i masz do niego zaufanie że wydrukuje oryginał