  • Data: 2007-08-07 13:03:30
    Temat: Re: oryginal a kopia faktury
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 7 Aug 2007, Wrak Tristana wrote:

    > (autor t...@o...pl
    >
    > Dlaczego? Jak księgujesz to piszesz na oryginale numer z PKPiR.

    wKF:
    - na pewno na oryginale? To już w momencie wystawiania dokumentu
    dokonujesz dekretacji?
    - IMO to jest operacja dopuszczalna. Dlaczego? Ano dlatego, że
    jest to "opis" robiony *po* wystawieniu dokumentu.
    Nie wolno dokumentów (obcych - w ogóle, swoich można, ale
    oryginał i kopie jednolicie) poprawiać, jak mniemam treść
    *nie* stanowiąca treści faktury pod to nie podpada.

    Problemem jest fakt że treść egzemplarza f-ry zatytułowanego
    "oryginał" jest inna :> (właśnie słowem "oryginał" :))

    > Ja np.
    > dopisuję też datę przelewu, żeby wiedzieć, że zapłacone i kiedy...

    Nie widzę przeciwwskazań.

    > Wg mnie to ma być oryginał i kopia wymaganych na fakturze elementów.

    No i Cię mamy: czym wobec tego różni się oryginalny egzemplarz
    faktury od oryginalnego egzemplarza kopii? ;)

    > A dodatkowe są dodatkowe.

    ...dodatkowe są te "bez znaczenia", czyli takie których równie
    dobrze może nie być.

    pzdr, Gotfryd