  • 1. Data: 2007-09-23 08:31:58
    Temat: paliwo do agregatów pradotwórzczych
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    Witam,

    kupuje paliwo do agregatów pradotwórczych (benzyna)
    jak to zaksięgowac? co zawrzeć na fakturze?
    niestety, mam w firmie same diselki, takze naciągnąć się nie da..

    --
    pozdros
    icek

  • 2. Data: 2007-09-23 20:18:22
    Temat: Re: paliwo do agregatów pradotwórzczych
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <k...@b...pl>

    Użytkownik "icek" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > kupuje paliwo do agregatów pradotwórczych (benzyna)
    > jak to zaksięgowac? co zawrzeć na fakturze?
    > niestety, mam w firmie same diselki, takze naciągnąć się nie da..

    Kupić Żuka i wpisać go na stan? :>
    Tylko z tego powodu cena Żuków ostatnio poszła w górę. To auto dostawcze z
    pełnymi odliczeniami. :)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    GG: 291246 ; kenickie<at>box43<kropek>pl; skype: kenickie_pl

  • 3. Data: 2007-09-24 07:10:10
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
    > Użytkownik "icek" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Kupić Żuka i wpisać go na stan? :>
    > Tylko z tego powodu cena Żuków ostatnio poszła w górę. To auto dostawcze
    > z pełnymi odliczeniami. :)

    bez jaj...
    to jest 15l benzyny na miesiac :)
    i nie wiem jak w KUP wpisac
    samą wartosć netto? a VAT sobie podarować?
    wartość brutto w KUP?

    --
    pozdros
    icek

  • 4. Data: 2007-09-24 07:56:19
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 23 Sep 2007, icek wrote:

    > Witam,
    >
    > kupuje paliwo do agregatów pradotwórczych (benzyna)
    > jak to zaksięgowac? co zawrzeć na fakturze?
    > niestety, mam w firmie same diselki, takze naciągnąć się nie da..

    Przepraszam, a co stoi na przeszkodzie co rozliczenia paliwa do
    agregatów prądotwórczych i po co coś "naciągać"?
    Nie wiem, to pytam :)

    pzdr, Gotfryd

  • 5. Data: 2007-09-24 09:45:37
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 24 Sep 2007, icek wrote:

    > i nie wiem jak w KUP wpisac
    > samą wartosć netto? a VAT sobie podarować?
    > wartość brutto w KUP?

    Możesz wyjaśnić, *dlaczego* tak kombinujesz?

    pzdr, Gotfryd

  • 6. Data: 2007-09-24 10:25:04
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0709240949430.2840@athlon64...

    > Przepraszam, a co stoi na przeszkodzie co rozliczenia paliwa do
    > agregatów prądotwórczych i po co coś "naciągać"?
    > Nie wiem, to pytam :)

    Heh - wyglada na to, ze niedlugo znaczaco wzrosnie popyt na agregaty :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2007-09-24 10:26:25
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <k...@b...pl> napisał w
    wiadomości news:fd6hp3$7nc$1@news.dialog.net.pl...

    > Kupić Żuka i wpisać go na stan? :>

    W swietle tego, co napisal Gotfryd, to wielu przedsiebiorcom moze bardziej
    sie oplacac kupic agregat i wpisac go na stan :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2007-09-24 12:29:24
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 24 Sep 2007, SDD wrote:

    > Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <k...@b...pl> napisał
    >
    > W swietle tego, co napisal Gotfryd, to wielu przedsiebiorcom moze bardziej
    > sie oplacac kupic agregat i wpisac go na stan :)

    Ale Żuk chyba więcej pali :)

    Swoją drogą, jakby tak pospisywać w całej Polsce liczniki, to rzeczony
    Żuk wyszedłby pewnie na najtrwalszy pojazd świata...
    :>

    pzdr, Gotfryd

  • 9. Data: 2007-09-24 22:10:32
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    SDD pisze:
    > wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0709240949430.2840@athlon64...

    > Heh - wyglada na to, ze niedlugo znaczaco wzrosnie popyt na agregaty :)
    >
    > Pozdrawiam
    > SDD

    abym miał pewnosć gotfrydzie :)

    kupuje paliwo
    cena netto w kup
    VAT z VATu
    tak?
    na fakturze poprosic o zapisanie: rejestracja - agregat

    tak?

    ja nie chce kombinowac :)
    ale w swietle problemów z rozliczaniem VATu z paliwa
    nie wiem co zrobic :(

    --
    pozdros
    icek

  • 10. Data: 2007-09-24 22:25:49
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 25 Sep 2007, icek wrote:

    > abym miał pewnosć gotfrydzie :)
    >
    > kupuje paliwo
    > cena netto w kup
    > VAT z VATu
    > tak?

    Moim zdaniem tak.
    Jak ma być inaczej to poproszę o wskazanie przepisu :)

    > na fakturze poprosic o zapisanie: rejestracja - agregat
    >
    > tak?

    Podstawę prawną poproszę :)
    Nie widzę powodu, dla którego sprzedawca nie miałby wpisać
    "paliwo przeznaczone dla agregatu" *na prośbę klienta*
    oraz *jeśli ma taką chęć*. Albo jakkolwiek oznaczyć że
    paliwa nie wlał do baku, o ile ma taki kaprys (i klientowi
    nic do tego).

    W żadnym przypadku nie ma takiego *obowiązku*!

    Zajrzysz sam do rozporządzenia o f-rach, *kiedy* trzeba
    wpisywać nr rejestracyjny?
    :)

    > ja nie chce kombinowac :)
    > ale w swietle problemów z rozliczaniem VATu z paliwa

    Paliwa *DO POJAZDÓW*, prawda?
    Poproszę o przepisy dotyczące paliwa *dla innych celów*!

    > nie wiem co zrobic :(

    Ano, ciężkie czasy.
    Rozumiem obawy, że w razie kontroli trzeba będzie dopiero uświadamiać
    kontrolera z przepisami w ręku, ale na to nic się nie da poradzić :(

    pzdr, Gotfryd