    From: "Bea" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: paragon zagraniczny
    Date: Thu, 26 Jul 2007 12:45:34 +0000 (UTC)

    > A takie "programy i książki" nie są "pomocnicze"?
    >
    > Inna sprawa, że mógł wziąć f-rę (pewnie by się zdziwili :))

    Fakture wziac pewnie mogl tylko mu do glowy to nie przyszlo ;)

    > *Jeśli* bym się odważył coś takiego wpisać, to przy założeniu że w razie
    > czego twardo będzie twierdził że książki są "materiałem pomocniczym"
    > i wystawiłbym DW.
    > Dla krajowych zakupów i drobnych kwot czasami tak robię - ale zaznaczam,
    > są to drobne kwoty (max kilkanaście zł).

    Dzieki. Zastanowie sie nad tym moze sie da wcisnac w pomocnicze :) w tym
    problem ze to nie kilka zlotych ......

    Potwierdzily sie moje obawy :) Ale mialam jeszcze cicha nadzieje
    ze "zagraniczne" to moze ulgowo mozna potraktowac "jako dowód poniesienia
    kosztu".
    Dzieki za porady.

    Pozdrawiam!

    Bea