  • Data: 2005-04-04 05:32:04
    Temat: Re: paragony na zwyklej drukarce?
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Hm... a toto drukuje jeszcze jakiś raport "z karty" (czyli nie
    > paragon i nie fakturę) czy jak ?

    Tak. Drukuje toto slipa w dwóch egzemplarzach, oprócz tego jakieś raporty.

    I jeszcze jedno mi się przypomniało. W Geancie możesz np. kupić
    doładowanie prepaida, drukowane jest na odpowiedniej ulotce wkładanej...
    tak, do drukarki fiskalnej
    ;-)

    > Nie bij, ale do września 2003 uważałem używanie kart do płacenia
    > (w .pl, nie mówię o cywilizowanych krajach... czyli z cywilizowanym
    > prawem, IMO coś w IX.2003 zostało ucywilizowane :)) za zabronione.
    > I tak z przyzwyczajenia karty *płatniczej* nie używam.... :>

    dramatyzujesz. Albo brak Ci umiejętmności postrzegania świata

    M.