eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkipensja pracownikow... kiedy powinna byc naliczana i wyplacana? › Re: pensja pracownikow... kiedy powinna byc naliczana i wyplacana?
  • Data: 2006-10-28 19:07:29
    Temat: Re: pensja pracownikow... kiedy powinna byc naliczana i wyplacana?
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:6910378500.20061028205719@pik-net.pl...
    > Hello Nikiel,
    > Saturday, October 28, 2006, 5:19:23 PM, you wrote:
    > [...]
    >>>> Z punktu widzenia ksiegowego: wyplata 10 lutego (za przeprazowany
    >>>> styczen) jest dla firmy kosztem miesiaca stycznia czy lutego?
    >>>> Podobnie z zusem (do 15-ego)...
    >>> Stycznia, oczywiście.
    >> Chodzi oczywiście o koszt podatkowy, więc styczeń nie wchodzi tu do
    >> rachuby nawet :P
    > Mylisz się. Wszystko zależy od sposobu naliczania kosztów. W mojej
    > firmie będa to koszty stycznia. W DG osoby fizycznej, przy metodzie
    > kasowej jest gorzej.

    Oj.. od 2005 roku się zmieniło... ;) Wynagrodzenia kosztem podatkowym są
    dopiero w momencie wypłacenia.



    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy #
    # (A. Einstein) #

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1