  • 11. Data: 2006-02-04 09:50:37
    Temat: Re: pit-11 były pracownik zmienił adres
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    cef wrote:

    > Może wcale nie pracował?
    > :-)

    Moze. Ale mogl tez po przeprowadzce ulec wypadkowi i np. lezy gdzies w
    szpitalu (albo na cmentarzu) a rodziny nie mial i...?

    Ale zalozmy, ze w centralnym biurze rachunkowym nie znaleziono
    delikwenta... Znaczy maja tam stary adres.

    Co dalej?

    ________________
    Dopisz własne obserwacje. Zapraszamy na forum: http://tiny.pl/mgcc

  • 12. Data: 2006-02-04 10:09:30
    Od: "cim" <p...@p...net_usun_to>

    > Może wcale nie pracował?
    > :-)

    Wlasciwie to juz jest musztarda po obiedzie. Platnik w ustawowym terminie
    nie przekazal podatnikowi informacji. Jakby mial przynajmniej zwrotne
    potwierdzenie odbioru ze staral sie dostarczyc informacje w ustawowym
    terminie to by bylo po sprawie na korzysc platnika. W tej sytuacji jaka
    zaszla pisalem, ze albo podatnik zglosi sie sam do platnika albo wykaze
    sobie w zeznaniu te dane szacunkowo. Jezeli rownoczesnie z zeznaniem
    powiadomi naczelnika to moze sie cos ruszyc. Jak dane ktore oszacowal beda
    zgodne z tymi wykazanymi w pit-11 a on nie poinformuje dodatkowo naczelnika
    ze nie dostal informacji w terminie to bedzie po sprawie. Nikt do terminu
    zlozenia pit-11 przez platnika nie bedzie mial aluzji. :)

    To czy platnik bedzie sie staral naprawic blad to juz lezy w jego interesie,
    takze jakie srodki uzyje do osiagniecia tego celu. Byle by to bylo zgodne z
    prawem ;) Takie jest moje zdanie.

    cim

  • 13. Data: 2006-02-04 20:45:09
    Od: "RySZARd" <r...@w...antyspam.wytnij.pl>

    Dzięki za odpowiedzi, chociaż szkoda, że nie są jednomyślne - miałbym
    problem z głowy.

    > To czy platnik bedzie sie staral naprawic blad to juz lezy w jego
    > interesie,

    No właśnie, żeby nie ten błąd to już bym sobie odpuścił.

    pod adresem, który mam w aktach to on już nie mieszkał podczas trwania
    stosunku pracy.
    Mógłbym się upierać, że mu wysłałem w terminie ponieważ korespondowałem z
    nim, ( świadectwo pracy, potem sprostowanie świadectwa), ale chcę uniknąć
    późniejszych kłopotów, wyjaśnień z US itp.

    pozdrawiam
    RySZARd

  • 14. Data: 2006-02-04 21:18:35
    Od: "cim" <p...@p...net_usun_to>

> [...]
    > nim, ( świadectwo pracy, potem sprostowanie świadectwa), ale chcę uniknąć
    > późniejszych kłopotów, wyjaśnień z US itp.

    Czyli masz jakies potwierdzenie ze miedzy data pobrania ostatniej zaliczki a
    15 nastepnego miesiaca wysylales do niego korespondencje?

    Pit-11 juz zlozyles w US?

    cim

  • 15. Data: 2006-02-05 16:24:05
    Od: "RySZARd" <r...@w...antyspam.wytnij.pl>

    > Czyli masz jakies potwierdzenie ze miedzy data pobrania ostatniej zaliczki
    > a 15 nastepnego miesiaca wysylales do niego korespondencje?

    TAK

    > Pit-11 juz zlozyles w US?

    TAK

    pozdrawiam
    RySZARd

  • 16. Data: 2006-02-05 17:35:43
    Od: "cim" <p...@p...net_usun_to>

    > TAK

    No to na tym polu moim zdaniem jest ok :)

    > TAK

    Zlozyles informacje z pismem wyjasniajacym z czynnym zalem bla bla bla itp
    itd? Jesli tak to wtedy juz bys byl ok. Wyslales do podatnika w terminie
    informacje lecz on jej nie odebral. Nastepnie informacja przeznaczona dla US
    gdzies sie zapodziala :) no oczywiscie zauwazyles blad dopiero teraz i bez
    zbednej zwloki zlozyles we wlasciwym US. :)

    cim