  • 1. Data: 2003-03-03 19:34:10
    Temat: pit 11 poz 25
    Od: "Magdalena Budzynska" <v...@v...pl>

    Czy osoba pracujaca na etacie posiada koszty uzyskania przychodow?
    Pozdrawiam
    Victoria

  • 2. Data: 2003-03-03 19:39:20
    Temat: Re: pit 11 poz 25
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Magdalena Budzynska" <v...@v...pl> wrote in message
    > Czy osoba pracujaca na etacie posiada koszty uzyskania przychodow?
    > Pozdrawiam
    > Victoria

    Tak zryczałtowane.
    xx zł miesięcznie i coś 1xxx zł rocznie, konkretnych cyfr nie pamiętam

  • 3. Data: 2003-03-03 20:00:58
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Użytkownik "KK" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > "Magdalena Budzynska" <v...@v...pl> wrote in message
    > >
    > Tak zryczałtowane.
    > xx zł miesięcznie i coś 1xxx zł rocznie, konkretnych cyfr nie pamiętam
    -----------------------------------
    Nie wiem o jaki koszty pytasz nie mam przed sobą pit 11
    Więc moja odpowiedż może być nie na temat.Osoba pracujaca na etacie ma kup
    miesięcznnie 96,26 rocznie 1155,12 za 2002r a 99,96 miesięcznie rocznie
    1199,52 w 2003r .Sa jescze podwyższone jeśli pracy jest w innej miejscowości
    niż zamieszkanie
    Wiola

  • 4. Data: 2003-03-03 20:25:44
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl> wrote in message

> [...]
    > miesięcznnie 96,26 rocznie 1155,12 za 2002r a 99,96 miesięcznie rocznie
    > 1199,52 w 2003r .Sa jescze podwyższone jeśli pracy jest w innej

    To jest właśnie ten art 22 pkt. 2, tylko ja kwot nigdy nie pamiętam, bo kto
    by takie rzeczy pamiętał.

  • 5. Data: 2003-03-03 20:39:56
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

> [...]
    > miejscowości
    > >
    > To jest właśnie ten art 22 pkt. 2, tylko ja kwot nigdy nie pamiętam, bo
    ---------------------------------
    Ja też nie pamiętam ale mam zawsze gdzieś notatnik i czasami mi się chce
    sprawdzić.
    Wiola

  • 6. Data: 2003-03-04 12:58:45
    Od: "Magdalena Budzynska" <v...@v...pl>

    > Ja też nie pamiętam ale mam zawsze gdzieś notatnik i czasami mi się chce
    > sprawdzić.
    > Wiola

    I za to serdecznie dziekuje,
    Victoria