  • 31. Data: 2007-01-18 21:38:28
    Temat: Re: pit-5 w 2007
    Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl>

    > W ustawie nie ma zakazu wnoszenia podatku rozliczanego
    > KWARTALNIE za pomocą zaliczek płaconych MIESIĘCZNIE.

    W takim razie to jest wyjście! Myslałam, ze jak już zadeklaruję rozliczenia
    kwartalne, to nie mogę płacić miesięcznie.

    Dzięki i pozdrawiam
    Barbara

  • 32. Data: 2007-01-20 06:48:45
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 18 Jan 2007, Barbara K. wrote:

    > W takim razie to jest wyjście! Myslałam, ze jak już zadeklaruję rozliczenia
    > kwartalne, to nie mogę płacić miesięcznie.

    Fatalnie to ująłem :) bo mamy... zaliczkę do zaliczki :)
    Jak pisałem w poprzednim poście - raczej powinno to brzmieć "za pomocą
    rat płaconych miesięcznie". Zaliczki są oczywiście kwartalne.
    Nie wątpię że po 1 takiej wpłacie dostanie się wezwanie do US celem
    wyjaśnienia :)

    pzdr, Gotfryd

  • 33. Data: 2007-01-20 17:01:32
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0701200008070.3332@athlon64...

    > Nie wątpię że po 1 takiej wpłacie dostanie się wezwanie do US
    > celem
    > wyjaśnienia :)

    Eeeee, demonizujesz. :-)

    marekz

  • 34. Data: 2007-01-20 22:09:59
    Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl>

    > Nie wątpię że po 1 takiej wpłacie dostanie się wezwanie do US celem
    > wyjaśnienia :)

    Już się trochę nachodziliśmy z mężem do US, bo nieopatrznie złożyliśmy
    oficjalne pytanie i oczywiście nie sformułowaliśmy tak, jak trzeba. W
    związku z tym w kółko trzeba było tam jeździć i wyjaśniać... Trochę
    czasochłonne :-)

    Dzięki i pozdrawiam
    Barbara

  • 35. Data: 2007-01-20 22:10:44
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 20 Jan 2007, MarekZ wrote:

    > wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0701200008070.3332@athlon64...

    > Eeeee, demonizujesz. :-)

    Ale to nic wielkiego :)
    Mnie kiedyś wezwali, bo... złożyłem dwie identyczne deklaracje (VAT) :)
    Wyjaśniłem że nie pamiętałem czy pierwszą podpisałem, bo na kopii nie
    miałem podpisu, więc na wszelki wypadek dałem drugi raz :)
    (a pytałem przy składaniu czy pisać wyjaśnienie, było nie słuchać
    panienki z okienka że "nie widzi potrzeby" :>)

    pzdr, Gotfryd