  • 1. Data: 2009-02-01 19:29:11
    Temat: pit4R - nie w okienku?
    Od: mk <m...@m...pl>

    Witam

    Czy to prawda, że nie moge w US złożyć pit4R, tak jak piszą na:
    http://www.vat.pl/pit4r_i_pit11_platnik_pit_1698.php

    pozdr.
    mk

  • 2. Data: 2009-02-01 19:34:44
    Temat: Re: pit4R - nie w okienku?
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 01-02-2009 o 20:29:11 mk <m...@m...pl> napisał(a):

    > Witam
    >
    > Czy to prawda, że nie moge w US złożyć pit4R, tak jak piszą na:
    > http://www.vat.pl/pit4r_i_pit11_platnik_pit_1698.php

    1. pokaż przepis z sankcją ze nieprzesłanie tylko za złożenie
    2. przesłać nie musi oznaczać pocztą - można przesłać wujkiem albo żoną
    3. daj sobie spokój z pit/vat.pl

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 3. Data: 2009-02-01 19:42:24
    Od: mk <m...@m...pl>

    Tomek pisze:

    > 1. pokaż przepis z sankcją ze nieprzesłanie tylko za złożenie
    > 2. przesłać nie musi oznaczać pocztą - można przesłać wujkiem albo żoną
    > 3. daj sobie spokój z pit/vat.pl

    OK, dzię?i, zrozumiałem.

    Jeszcze tylko takie pytanko. Zatrudniałem w 2008 osobę na umowę o dzieło
    i co miesiąc odprowadzałem należny podatek.

    Te należne kwoty wpisuje w które wiersze na druku 1 czy 2?

    pozdr.
    mk

  • 4. Data: 2009-02-01 19:45:33
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 01-02-2009 o 20:42:24 mk <m...@m...pl> napisał(a):

    > OK, dzię?i, zrozumiałem.
    >
    > Jeszcze tylko takie pytanko. Zatrudniałem w 2008 osobę na umowę o dzieło
    > i co miesiąc odprowadzałem należny podatek.
    >
    > Te należne kwoty wpisuje w które wiersze na druku 1 czy 2?

    Zdaje się na ostatniej stronie, w kazdym razie zatytułowane
    to jest jakoś tak: dochody z tytułów o których mowa w art. 13 ust. 2-8
    i art 18. updof

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 5. Data: 2009-02-01 20:31:08
    Od: mk <m...@m...pl>

    Tomek pisze:

> [...]
    >>

    > Zdaje się na ostatniej stronie, w kazdym razie zatytułowane
    > to jest jakoś tak: dochody z tytułów o których mowa w art. 13 ust. 2-8

    OK, rozumiem.
    Wpisuję kwotę w miesiącu wpłacenia, czyli np. za maj 2008 dokonałem
    wypłaty zleceniobiorcy w czerwcu i do 20-tego czerwca wpłaciłem podatek
    to wpisuję wartość wpłaconego podatku w czerwiec w wierdzu 9-tym?
    A co z wierszami 11,12,13, coś tam piszę, bo jak rozumiem wcześniejszych
    nie tykam, dopiero od 9-tego zaczynam?

    pozdr.
    mk

  • 6. Data: 2009-02-01 21:35:44
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "mk" <m...@m...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wpisuję wartość wpłaconego podatku w czerwiec w wierdzu 9-tym?
    > A co z wierszami 11,12,13, coś tam piszę, bo jak rozumiem wcześniejszych

    Wpisujesz w to pole, ktore odpowiada miesiacowi, *za który wplacales* a nie,
    w ktorym wplacales. Czyli zaczynasz od maja.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2009-02-01 21:57:31
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 01-02-2009 o 22:35:44 SDD <s...@t...pl> napisał(a):

    > U?ytkownik "mk" <m...@m...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Wpisujesz w to pole, ktore odpowiada miesiacowi, *za który wplacales* a nie,
    > w ktorym wplacales. Czyli zaczynasz od maja.

    A podstawą prawną takie stwierdzenia jest .....

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 8. Data: 2009-02-01 21:59:56
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 01-02-2009 o 22:57:31 Tomek <t...@o...pl> napisał(a):

    > A podstawą prawną takie stwierdzenia jest .....

    Źle przeczytałem, wycofuję

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek