  • 1. Data: 2009-02-01 14:27:51
    Temat: Składki na cały rok
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Czy ta zmiana ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych wprowadzająca
    jednolitą składkę ZUS na cały rok już weszła w życie - miał podpisać
    prezydent i na jego stronie są dwie nowele tej ustawy podpisane, ale na
    zus.pl podają składki tylko na styczeń i luty 2009.
    Czy któraś z podpisanych ustaw to jest ta właściwa o składkach ?

  • 2. Data: 2009-02-01 15:50:50
    Temat: Re: Składki na cały rok
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    cef w <news:gm4bkm$rn$1@atlantis.news.neostrada.pl>:

    > na zus.pl podają składki tylko na styczeń i
    > luty 2009.

    Ja tam widzę, że podają składki na cały 2009 rok z *, że zdrowotne dla
    stycznia i lutego

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 3. Data: 2009-02-01 15:58:45
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    'Tom N' wrote:

    > Ja tam widzę, że podają składki na cały 2009 rok z *, że zdrowotne dla
    > stycznia i lutego

    A to dlatego, że wprawdzie nasi wybrańcy chcieli dobrze, ale wyszło jak
    zwykle.

    Czyli składka na ubezpieczenie zdrowotne dalej będzie się zmieniała w
    ciągu roku.

    Piotrek

  • 4. Data: 2009-02-01 15:58:53
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    'Tom N' wrote:

    > Ja tam widzę, że podają składki na cały 2009 rok z *, że zdrowotne dla
    > stycznia i lutego

    Dzięki. Mało to czytelne.

  • 5. Data: 2009-02-01 16:27:36
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 01-02-2009 o 16:58:45 Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> napisał(a):

    > A to dlatego, że wprawdzie nasi wybrańcy chcieli dobrze, ale wyszło jak
    > zwykle.
    >
    > Czyli składka na ubezpieczenie zdrowotne dalej będzie się zmieniała w
    > ciągu roku.

    Gdzieś czytałem że już nad tym pracują.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 6. Data: 2009-02-01 17:04:34
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Tomek wrote:

    > Gdzieś czytałem że już nad tym pracują.

    Aż strach się nie bać ;-)

    Piotrek

  • 7. Data: 2009-02-02 08:55:27
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 1 Feb 2009, Tomek wrote:

    > Gdzieś czytałem że już nad tym pracują.

    ...żeby podnieść zdrowotną do 10% albo wyżej, "bo kryzys jest i wpływy
    do NFZ mniejsze będą"?
    To ja tylko słyszałem (w radio) :)

    pzdr, Gotfryd

  • 8. Data: 2009-02-02 09:16:10
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 02-02-2009 o 09:55:27 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> napisał(a):

    > ...żeby podnieść zdrowotną do 10% albo wyżej, "bo kryzys jest i wpływy
    > do NFZ mniejsze będą"?
    > To ja tylko słyszałem (w radio) :)

    To to swoją drogą :-)

    --