    From: "R6" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: platnik - klucz prywatny
    Date: Thu, 19 Jan 2006 00:20:04 +0100

    news:os9isem8adnd.dlg@int.dyndns.org.invalid...
    > Użytkownik R6 <r...@g...pl>
    > w wiadomości <news:dqmgkd$b1j$1@inews.gazeta.pl> wstukał:

    > Co zobiłes z kluczem prywatnym podczas generowania wniosku?

    wlasnie chyba tu jest problem;
    nigdzie na dyskietce nie zapisal sie ten klucz
    dla sprawdzenia wygenerowalem nowe wnioski, niby pyta 2 razy o haslo dla
    klucza, ale na dyskietce zapisuje tylko sam wniosek

    > Jak się tym strzępom informacji, które tu zapodajesz, przyglądam, to IMHO
    > nie zarejestrowałeś decyzji z PR w płatniku

    sam juz nie wiem:)
    w przekaz elektroniczny/ wiadomosci - mam zarejestrowana decyzje o
    odnowieniu certyfikatu W53.
    natomiast w przekaz elektroniczny/ certyfikaty mam certyfikat wazny do
    18,01,2007 r
    wiec problem jest jak odtworzyc klucz prywatny?
    dlaczego nie zapisuje sie na dyskietce przy tworzeniu wniosku o przedluzenie
    certyfikatu?
    pozdro:)