  • 11. Data: 2006-01-18 22:48:43
    Temat: Re: platnik - klucz prywatny
    Od: "R6" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl> napisał w
    wiadomości news:dqmdv8$rfp$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "R6" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > W zakładce "certyfikaty" masz podane daty ważności. Nie siedzę teraz
    > przed płatnikiem więc Ci nie powiem jak to się zwało dokładnie, ale na
    100%
    > jest.

    hmm jak sam napisales - w zakladce certyfikaty sa podane daty ich
    waznosci...
    daty waznosci certyfikatow dzis przedluzylem i sa do 2007 r /byly dolaczone
    do decyzji W53, ktora dostalem jako odpowiedz na moj wniosek W03/
    ale ja nie mam problemow z certyfikatami tylko z KLUCZEM PRYWATNYM
    klucz prywatny to plik na dyskietce ktora wklada sie tylko i tylko wtedy gdy
    wysyla sie zestawy do zusu - chodzi o ten plik - PRIVKEY.PEM
    spytam jeszcze raz:)
    czy przy przedluzeniu certyfikatu nadawcy w zusie wgrywaja tez nowy klucz
    prywatny? powtorze, ze chodzi o plik PRIVKEY.PEM ?
    pozdro:)

  • 12. Data: 2006-01-18 22:58:27
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik R6 <r...@g...pl>
    w wiadomości <news:dqmgkd$b1j$1@inews.gazeta.pl> wstukał:

    > do decyzji W53, ktora dostalem jako odpowiedz na moj wniosek W03/

    Co zobiłes z kluczem prywatnym podczas generowania wniosku?

    > czy przy przedluzeniu certyfikatu nadawcy w zusie wgrywaja tez nowy klucz
    > prywatny? powtorze, ze chodzi o plik PRIVKEY.PEM ?

    Nie. To Ty masz go sobie w procesie tworzenia wniosku do PR na dyskietce
    zapisać.

    Jak się tym strzępom informacji, które tu zapodajesz, przyglądam, to IMHO
    nie zarejestrowałeś decyzji z PR w płatniku

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 13. Data: 2006-01-18 23:20:04
    Od: "R6" <r...@g...pl>

    > Użytkownik R6 <r...@g...pl>
    > w wiadomości <news:dqmgkd$b1j$1@inews.gazeta.pl> wstukał:

    > Co zobiłes z kluczem prywatnym podczas generowania wniosku?

    wlasnie chyba tu jest problem;
    nigdzie na dyskietce nie zapisal sie ten klucz
    dla sprawdzenia wygenerowalem nowe wnioski, niby pyta 2 razy o haslo dla
    klucza, ale na dyskietce zapisuje tylko sam wniosek

    > Jak się tym strzępom informacji, które tu zapodajesz, przyglądam, to IMHO
    > nie zarejestrowałeś decyzji z PR w płatniku

    sam juz nie wiem:)
    w przekaz elektroniczny/ wiadomosci - mam zarejestrowana decyzje o
    odnowieniu certyfikatu W53.
    natomiast w przekaz elektroniczny/ certyfikaty mam certyfikat wazny do
    18,01,2007 r
    wiec problem jest jak odtworzyc klucz prywatny?
    dlaczego nie zapisuje sie na dyskietce przy tworzeniu wniosku o przedluzenie
    certyfikatu?
    pozdro:)

  • 14. Data: 2006-01-18 23:44:11
    Od: "R6" <r...@g...pl>

  • 15. Data: 2006-01-19 00:21:13
    Od: "Marcin Wasilewski" <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl>

> [...]
    > jak to teraz odkrecic?
    > mam wazny certyfikat wiec nie wiem czy przejdzie odnowienie waznosci

    No to Cię zmartwię (sam to przechodziłem). Musisz unieważnić klucz i
    wyrobić nowy.
    Pocieszę Cię, że uda to się załatwić podczas jednej wizyty w ZUS-ie.
    Generujesz 2 wnioski: unieważnienie klucza i wydanie nowego klucza, na 2
    dyskietkach i zapierniczasz z tym do ZUS-u. Inaczej się nie da. Symboli
    wniosków Ci niestety nie podam, bo płatnika mam w pracy, a nie w domu. A
    ponieważ robi się to raz w roku, to nie pamiętam na pamięć. Ja sobie taki
    numer wywinąłem w lipcu 2005 i musiałem znowu biegać z całą makulaturą i
    dyskietkami do ZUS-u.

  • 16. Data: 2006-01-19 17:48:23
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl> napisał w
    wiadomości news:dqmm01$gnh$1@news.onet.pl...
> [...]
    taki
    > numer wywinąłem w lipcu 2005 i musiałem znowu biegać z całą makulaturą

    Ja to samo zrobiłam w styczniu 2005 roku ;)
    Tylko, że wydaje mi się, że po tych kilku aktualizacjach trochę
    zmienili - tzn teraz jest komunikat 'włóż drugą dyskietkę na wniosek' -
    w tamtym roku chyba tego nie było - było tylko 'włóż dyskietkę'.
    btw. jeżeli nie jesteś właścicielem i jest ci potrzebne upoważnienie od
    pracodawcy to pamiętaj, że na unieważnienie certyfikatu potrzebne jest
    osobne upoważnienie. Przynajmniej ja tak miałam.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 17. Data: 2006-01-20 06:44:03
    Od: TBL aka TLZ <t...@w...info.pl>

> [...]
    > domu. A ponieważ robi się to raz w roku, to nie pamiętam na pamięć. Ja
    > sobie taki numer wywinąłem w lipcu 2005 i musiałem znowu biegać z całą

    Jak nie ma waznego klucza to nie unieważni certyfikatu drogą
    elektroniczną. Tylko papierowy wniosek z http://www.cc.unet.pl
    Siedziałem prawie 4 lata na ZUSowskiej (raczej Unizetowskiej) infolinii
    płatnika, i trochę się naodpowiadałem na takie pytania.

    --
    1.Trzymaj się treści głównego wątku. Gdy "musisz" go zmienić - zmień temat.
    2.Nie kasuj całej "wrotki",odpisuj _pod_ cytatami a nieistotne przytnij

  • 18. Data: 2006-01-20 07:52:45
    Od: "R6" <r...@g...pl>

    Użytkownik "TBL aka TLZ" <t...@w...info.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Siedziałem prawie 4 lata na ZUSowskiej (raczej Unizetowskiej) infolinii
    > płatnika, i trochę się naodpowiadałem na takie pytania.

    no nie dokonca:) nie trzeba nic na papierze pisac; wystarcza duskietki...
    najpierw trzeba wygenerowac wniosek o uniewaznienie certyfikatu W05
    potem wniosek o przedluzenie certyfikatu w03, rownoczesnie z nim generowany
    jest nowy klucz prywatny
    pozdro:)

  • 19. Data: 2006-01-20 11:39:29
    Od: "Marcin Wasilewski" <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl>

> [...]
    > najpierw trzeba wygenerowac wniosek o uniewaznienie certyfikatu W05
    > potem wniosek o przedluzenie certyfikatu w03, rownoczesnie z nim

    TBL ma rację, ale to dotyczy tylko sytuacji gdy nie mamy żadnego ważnego
    klucza. W moim przypadku miałem ważny jeszcze ten stary klucz i za jego
    pomocą unieważniłem nowo nadany klucz (ten do którego szlag trafił dyskietkę
    z kluczem prywatnym).
    Poza tym na pewno o przedłużenie? Z tego co pamiętam, to był to chyba
    W01, czyli o wydanie nowego klucza.
    Chociaż pamięć jest ulotna, więc cholera wie. :)