  • Data: 2003-07-04 04:23:33
    Temat: Re: podatek od czynnosci cywilno-prawnych, jak to jest?
    Od: "Slayer" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    | mam dg jednoosobowa,... jednoczesnie kupuje nastepny sam. osob. do firmy (
    osobowy)
    od osoby
    | prywatnej. fry Vat od nie j nie dostane........ ale kupuje na adres firmy..czy
    | i ja jestem zwolniony z PCC ?

    nie jestes zwolniony z PCC, zwolnienie byłoby gdyby z tytułu dokonania tej czynności
    któraś ze stron byłaby opodatkowana lub zwolniona z VATu, czyli któraś ze stron
    musiałaby wystawić fakturę ....
    przy działalności jednoosobowej kupujesz" na "adres zamieszkania!!!!! nie
    działalności, deklarację PCC-1 składasz w US wg. miejsca zamieszkania