eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkipodatek od sprzedaży samochodu przed upływem 6 miesięcy od jego kupna ?? › Re: podatek od sprzedaży samochodu przed upływem 6 miesięcy od jego kupna ??
    From: "pepe" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: podatek od sprzedaży samochodu przed upływem 6 miesięcy od jego kupna
    ??
    Date: Wed, 25 Aug 2004 16:05:33 +0200

    Może poprostu napisze jak wygląda cała sytuacja...
    Kupuje auto (sprowadzone) po zakupie od osoby sprowadzającej opłacam
    sobie wszyskto sam . akcyza ble ble ble i teraz chodzi o taką sytuację.. iż
    chcę je wystawiac w chwilach braku potrzeby samochodu w komis, ale
    jednocześnie w konieczności nim się poruszać, czyli w gre wchodzi już
    rejestracja itp... i chodzi o to czy jak juz zarejestruje taki samochód na
    siebie to w wypadku sprzedaży przed upływem 6 miesięcy obowiązuje mnie do
    zapłacenia jakiś podatek...?????????????????????
    Pierwszy raz w ogóle cos takiego będę robił (kiedyś trzeba zacząć) stąd moje
    wątpliwości i nieznajomość całej sytuajci...