  • Data: 2015-11-27 11:33:58
    Temat: Re: podatek od supermarketow
    Od: Bolko <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Dodatkowo badania mięsa były na długo przed Unią... Miałem dziadków na
    > wsi - hodowali zwierzęta na mięso - co w czasach PRL-u było dość wygodne
    > dla nich i rodziny, ale ubój zawsze był pod nadzorem weterynarza!

    Szkoda że mój dziadek nie wiedział.
    Teraz jem kiełbase do której sam dodawałem pieprz 2 tygodnie temu.
    Tak jak co roku przez ostanie 30 lat odpukać żyje.

    ps 1
    http://tvn24bis.pl/z-kraju,74/kara-dla-znanego-produ
    centa-masla,507905.html

    ps 2
    Średnia masarnia to chyba jakieś 100 ton/dzień świnia ma ok 120 kg.
    Czyli to jest 1000 sztuk na dzień na jednego weterynarza.
    Minuta na zbadanie jednej to jest to jest jakieś 16 godzin.
    hmm cóż może wszystkie bada.