    From: a...@p...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: podpis elektroniczny
    Date: Thu, 27 Nov 2008 17:55:36 +0100

    A ja sie wtrace w watek, ale uwazam, ze cala ta sprawa z wymogiem
    posiadania tego podpisu elektronicznego (dla ZUS Platnika) jest jednym
    wielkim WYLUDZENIEM KASY od malych firm. Wg mnie zadzialalo lobby i
    ktos zrobi na tym wielka kase. Gdyby ten certyfikat kosztowal 50 zl,
    to byl uznal, ze ok, ale te kilkaset zlotych na rok, to juz jest jedno
    wielkie kurestwo.

    Ja wiem, ze obowiazek wysylania elektronicznie do ZUS nie maja
    wszystkie firmy (od jakiegos tam poziomu) - pewnie sie to niedlugo
    zmieni!, ale znam takie przypadki, ze malutkie firmy weszly w
    Platnika, aby miec papiery z glowy. A teraz maja na glowie certyfikat
    za kilkaset zlotych /rok. A czy poprzednie rozwiazanie nie bylo
    wystarczajace? Firmy robily oszustwa, ZUS z tego tytulu mial problemy?
    NIE. Wiec jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o ?????

    Reszte sami sobie dopowiedzcie.

    --
    ThinkXtra