  • Data: 2006-09-07 07:13:55
    Temat: Re: podwójna faktura
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 6 Sep 2006, witek wrote:

> [...]

    E tam. Rozumiem że pod tym pojęciem rozumiesz 12-stronicowy dokument,
    wysmażony przez prawników i opieczętowany wszelkimi formami i kolorami
    pieczątek? :)

    > I nie masz żadnego dokumentu, że klient tą cysternę paliwa odebrał?

    Posejdonn widać nie przyjmuje do wiadomosci istnienia takiej formy
    jak "umowa stwierdzona pismem", gdzie istotne jest istnienie jakiegoś
    podpisanego dokumentu stwierdzającego umowę, dajmy na to protokołu
    przekazania (tak jak piszecie).
    To moze się wtrącę :] i dla porządku: oprócz takich form jak ustna
    czy niewerbalna :) (przez pokiwanie głową) z jednej oraz pisemna
    czy notarialna z drugiej - samo *istnienie* umowy może być stwierdzone
    dokumentem (a umowa może być ustna) i ta forma jest wspomniana w Kodeksie
    Cywilnym. Za dokument może robić świch "5 cystern Pb95 odebrałem",
    byle podpisany i wskazane żeby był z datą.

    > No to ja bym z taką jedną fakturą od ciebie kilka razy cysterną obrócił.
    > Bo przecież właśnie zapłaciłem fakturę, a teraz przyjechałem po towar.

    :)

    pzdr, Gotfryd