    From: ajt <a...@u...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: pojedyncza sprzedaz dla UE
    Date: Wed, 17 Oct 2007 14:40:02 +0200

    mariusz pisze:

    > Nie jest to wersja pudełkowa, oprogramowanie wysyłane przez internet +
    > licencja. Dodatkowo klient to osoba fizyczna, nie firma. Czyli fakturka
    > bedzie 320/netto, VAT np, 320/brutto? ;-)

    Gdybyś wysyłał poza UE, to tak by było. Nabywca jest w UE, więc jeśli
    jest vatowcem tam u siebie i poda Ci do faktury swój lokalny, krajowy
    odpowiednik naszego NIPu (nie NIP-UE, chociaż to może być u nich to
    samo, ale on też może mieć jakiś NIP krajowy, a nie mieć UE, zależnie od
    ichnich przepisów), wtedy stawka na fakturze NP plus adnotacja, że
    nabywca rozlicza vat. Jeśli odbiorca nie jest vatowcem, wtedy naliczasz
    vat tak samo jak przy zwykłej krajowej sprzedaży i go płacisz :)
    Andrzej
    www.album.radom.pl