  • 1. Data: 2003-04-30 18:55:53
    Temat: pomylka w podatku !!!!!!!!!!!!!!!!
    Od: "Tomek" <g...@w...pl>

    przyjalem jak sie okazalo zla podstawe odliczenia od podatku i zwiazku z tym
    powininem zapłacic podatek 30 złotych większy.

    co mam teraz zrobić ?
    jeżeli korektę to czy moge ja wysłać w poniedziałek?
    Tomek

  • 2. Data: 2003-05-01 07:04:16
    Temat: Re: pomylka w podatku !!!!!!!!!!!!!!!!
    Od: "madzia" <m...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Tomek" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > powininem zapłacic podatek 30 złotych większy.
    >
    > co mam teraz zrobić ?
    > jeżeli korektę to czy moge ja wysłać w poniedziałek?
    mozesz,nie widze innego wyjscia:)
    magda

  • 3. Data: 2003-05-01 09:50:27
    Od: "Karol" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "madzia" <m...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Tomek" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > tym

    > mozesz,nie widze innego wyjscia:)
    > magda

    Moze jutro :-)

    Karol

  • 4. Data: 2003-05-01 11:02:17
    Od: "Agata" <s...@o...pl>

    > Moze jutro :-)
    >
    > Karol

    Jutro to chyba US nie urzędują. Przynajmniej u mnie.
    Agata

  • 5. Data: 2003-05-01 11:23:25
    Od: "Karol" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Agata" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jutro to chyba US nie urzędują. Przynajmniej u mnie.

    Poczte tez zamkneli ?

    Karol

  • 6. Data: 2003-05-13 14:25:46
    Od: "Agata" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Karol" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Agata" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Poczte tez zamkneli ?
    >
    > Karol
    A żebyś wiedział, że ta najbliższa też była nieczynna - co z dalszą - nie
    widziałam.
    Agata