  • Data: 2007-10-10 06:25:50
    Temat: Re: pomyłka w przelewie na ZUS... co teraz ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 9 Oct 2007, Piotrek wrote:

    > Kolejność zaliczania składek wynika z ustawy i rozporządzenia. ZUS powinien
    > przeksięgować to samodzielnie.

    Zaraz, mówisz że ZUS może sobie zmienić *tytuł* wpłaty?
    Jakbyś miał link do owego rozporządzenia pod ręką to bardzo proszę.
    Ode mnie w takich przypadkach chcieli papierka o przeksięgowanie, i na
    mój gust taka jest ogólna zasada (uznając że opłacanie składek jest
    opłacaniem "należności ciągłej" czy jak to tam zwać, można bez pytania
    kogoś o zdanie zaliczyć wpłatę na składkę X na rzecz zaległości na
    składki X, ale nie widzi mi się żeby można było zaliczyć je na składkę
    dajmy na to Y).

    pzdr, Gotfryd