  • Data: 2006-11-10 10:16:52
    Temat: Re: pomyłkowy przelew do zus
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczów.info> szukaj wiadomości tego autora

    brzoskwiinia wrote:
    > Dziękuję jak nie wiem co:)
    > pozdrawiam ania

    Sam ćwiczyłem dokładnie taki przypadek i nawet mogę Ci powiedzieć co
    odpowiedzą.

    Odpowiedzą mianowicie, że system informatyczny nie daje takiej
    możliwości :-)

    Ale szczęśliwie ustawa/rozporządzenie dokładnie określają w jakiej
    kolejności są zaliczane nienależne wpłaty.

    W naszym przypadku (Żona płaciła tylko ubezpieczenie zdrowotne) taka
    składka była zaliczona na poczet właśnie ubezpieczenia zdrowotnego.

    Tak więc IMHO możesz też nic nie robić a efekt będzie taki sam.

    Pozdrawiam

    P.