    From: "fart" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: poprzez biuro rachunkowe,czy samemu?
    Date: Tue, 1 Feb 2005 07:16:38 +0100

    Czy Waszym zdaniem, zasadne jest korzystanie z uslug biura rachunkowego, czy
    samemu spróbować?

    Moim zdaniem masz dwie możliwości ..... próbować robić wszystko samemu ....
    i przekonać się podczas kontroli ... ile to ewentualnie kosztuje .... ale
    jak kontrola wyjdzie negatywnie ,,,,, wtedy masz "zaoszczędzone" pieniądze i
    mozesz je wydać np .... na godziwą imprezkę ..... ale czy napewno .....
    Twoja "Pani księgowa" ... prowadzi Tobie papiery .... ale czy za 50 zł ...
    czy 100 zł ... potrafi na siebie zarobić ???????

    Przecież w tym wszystkim chodzi o dwie rzeczy ........ 1) poprawnie
    wypełniać ewidencje podatkowe podatku dochodowego oraz vat(nie da się przy
    obecnym stabnie prawnym:))))....)
    2) Proba zaoszczędzenia Tobie kilku groszy, korzystając z możliwości ulg
    podatkowych i innych legalnych manewrów oszczędzających podatnikowi wiekość
    podatku należnego i dochodowego, a tu nie sądzę (moje zdanie) ...żeby ta
    włanie Pani miała chęć porozmawiać poza wklepaniem Tobie kilku faktur i
    naliczeniem podatków.

    Druga możliwość to szukanie biura, które za określoną kwotę zapewni Ci
    maksymalizację zakresu usług.
    Przecież nie chodzi tutaj tylko o podatki .... MSP potrzebują informacji z
    zakresu podatków, ubezpieczeń, prawa pracy, ochrony środowiska, prawa
    autorskiego, prawa atomowego, prawa cywilnego, ochrony zdrowia (w tym
    psychicznego), prawa celnego i wieeeelu, wieeeelu innych gałęzi prawa. W
    niektóryc przypadkach wiadomości te są Tobie potrzebne tylko na poziomie
    podstawowym .... ale często się zdarza, że właśnie biuro ..... nakazuje
    przedsiębiorcy takie czy inne działanie ... lub konsultacje z fachowcami
    ..... i coooooo ???????

    Ja mam to robić Tobie za 50 zł ??????????????
    Za 50 zł ... to ja otwieram drzwi ludziom i licznik zaczyna bić, jeśli
    zaczynamy rozmawiać w mojej specjalności ......a podpatrzyłem to u
    prawników, adwokatów :))))

    Oczywiście wybór należy do Ciebie a i efekty będą należały do Ciebie.
    Tylko proszę nie pytaj mnie .... czym się kierując wybierając właściwe biuro
    ..... czy Panią księgową ......... to osobny temat.

    i nie wspomną tutaj o możliwościach, jakie dają fundusze strukturalne ze
    swoim dofinansowaniem.....
    i ustawa o zatrudnieniu z możliwością dofinansowania nowotworzonych
    przedsiębiorstw .... tworzeniu nowych miejsc pracy ....... możliwości
    zatrudnienia stażystów

    Za 50 zł miesięcznie .......... zapomnij :)))))))
    albo szukaj Matkie Terese ... ona pomagała ponoć bezinteresownie

    pozdrawiam
    fart

    a czy nie lepiej pracować u kogoś zamiast prowadzić działąlność gospodarczą
    ?????