    From: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: postepowanie ukladowe
    Date: Tue, 14 May 2002 13:17:07 +0200

    W sensie przepisów prawnych to chyba bardziej jest Kodeks Cywilny niż
    przepisy podatkowe. I tutaj się nie będę wypowiadał.
    Natomiast myślę, że nie przepisy i postępowanie układowe jest ważne co sam
    sens tego co firma chce zrobić. Tzn, zapłacić Ci długami innych. A to jest
    niewiele warte. Jedyne co mozna z tym zrobić to sprzedać te długi firmie
    windykacyjnej za jakis procent ich wartości. Ten % zależy od wielu
    czynników.
    Nie wiem jaka jest kwota tego długu ale radzę Ci najpierw porozum się z
    jakąś solidną firmą windykacyjną np. Kaczmarski lub Burgel Inkasso. To nie
    są żadni gangsterzy, spoko. (znajdziesz ich w każdej Panoramie Firm itp).
    Zapytaj ich co powinnaś zrobić i jakie rozwiązanie ci polecają. Oni znają
    wszystkie chwyty od podszewki i od prawnej i od praktycznej strony i
    poinformują Cię najlepiej. Zwłaszcza jak im przedstawisz konkretna sprawę z
    dokumentami.
    Skontaktuj się z wierzycielem i dowiedz się jakie warunki proponuje. A potem
    idz do windykacji i oceńcie co Ci się bardziej opłaca. Z doświadczenia moich
    znajomych polecam ugodowe załatwienie sprawy, a najlepsze jest po prostu
    sprzedanie długu do biura i świety spokój. Chyba że to jest naprawdę duża
    kwota.

    pozdrawiam
    WS

    Użytkownik Kinga <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych