  • 181. Data: 2014-03-21 01:22:34
    Temat: Re: powstać ma Rada ds. Unikania Opodatkowania
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-03-21, hikikomorisan <h...@a...pl> wrote:

    [...]

    > To dlatego tak medrkujesz.

    Co "mędrkujesz"? Ktoś Ci broni lepiej zarabiać?
    Nie, nie jestem urzędnikiem, moje zyski pochodzą z mojej pracy.

    > No to ty plac podatki tutaj, wspieraj ten burdel, a inni beda placic
    > gdzie indziej.

    No to wyjedź i już. To jest uczciwe. Nieuczciwe jest prowadzenie
    "wirtualnego" biznesu w UK, a prawdziwego tu.

    Jakbyś 90% tego czasu jaki poświęcasz na narzekanie poświęcił na budowę
    prawdziwego biznesu, to nie miałbyś powodów by narzekać.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 182. Data: 2014-03-21 01:31:37
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 21.03.2014 01:22, Wojciech Bancer wrote:
    > On 2014-03-21, hikikomorisan <h...@a...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Co "mędrkujesz"? Ktoś Ci broni lepiej zarabiać?

    Tak, urzednicy.

    > Nie, nie jestem urzędnikiem, moje zyski pochodzą z mojej pracy.

    Jednak cos slabo pracujesz. Dziura w budzecie coraz wieksza.

    > No to wyjedź i już. To jest uczciwe. Nieuczciwe jest prowadzenie
    > "wirtualnego" biznesu w UK, a prawdziwego tu.

    nieuczciwe, ale zgodne z prawem.

    > Jakbyś 90% tego czasu jaki poświęcasz na narzekanie poświęcił na budowę
    > prawdziwego biznesu, to nie miałbyś powodów by narzekać.

    ja nie narzekam na swoj biznes, ja narzekam na burdel jaki nam
    organizuja urzednicy za nasze pieniadze.

    taki jestem.

    wkurwia mnie jak place zus, bo wiem, ze chuja z tego dostane.

    a podwykonawcy za dobra robote place z usmiechem
    i od reki, a nie "na przelew za 90 dni"

    wkurwiaja mnie jakies oplaty skarbowe w isntytucji ktora utrzymuje

    wkurwiaja mnie klamstwa politykow

    nie wierze im ni w slowo

    ale wkurwia mnie bezkarnosc z jaka klamia ludziom

    wkurwia mnie jak ciul zarabiajacy 20 tys miesiecznie "nie widzi
    problemu" w tym, ze ludzie nei moga przezyc za minimalna krajowa.

    on zyje w innym swiecie, gdzie 2 tysie zostawia w restauracji, a za
    pieniadze podatnikow zwiedza kraje na drugiej polkuli

    taki czlowiek nie moze rozwiazac problemow tych, co zarabiaja malo.

    on po prostu nie rozumie.

    dla niego to cyfry

    --

    Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie
    nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma
    -sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l

  • 183. Data: 2014-03-21 01:37:57
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-03-21, hikikomorisan <h...@a...pl> wrote:

    [...]

    > Teraz ty poszukaj.

    Akurat to było pytanie retoryczne, bo liczby w tym wątku były.
    Tak - więcej wydajemy na leczenie, więc Twój postulat jest spełniony,
    inwestujemy więcej w lekarzy. A to dodatkowo nie uwzględnia kasy jaką
    pakuje sektor prywatny.

    > Co to ja mam odwalac robote za ciebie ciagle?

    Łaski bez. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 184. Data: 2014-03-21 01:41:57
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-03-21, hikikomorisan <h...@a...pl> wrote:

    [...]

    > Tak, urzednicy.

    No najłatwiej zwalić na kogoś innego.

    > Jednak cos slabo pracujesz. Dziura w budzecie coraz wieksza.

    Ale nie z mojego powodu.

    > ja nie narzekam na swoj biznes, ja narzekam na burdel jaki nam
    > organizuja urzednicy za nasze pieniadze.
    >
    > taki jestem.

    Oczywiście. Nikt nie lubi szukać błędów najpierw u siebie.

    > wkurwia mnie jak place zus, bo wiem, ze chuja z tego dostane.
    > a podwykonawcy za dobra robote place z usmiechem
    > i od reki, a nie "na przelew za 90 dni"

    A pracownikom ile?

    > wkurwiaja mnie jakies oplaty skarbowe w isntytucji ktora utrzymuje
    > wkurwiaja mnie klamstwa politykow

    O tak. Tego w innych krajach nie ma. Mhm. :)

    [...]

    > taki czlowiek nie moze rozwiazac problemow tych, co zarabiaja malo.
    > on po prostu nie rozumie.
    > dla niego to cyfry

    Całkiem możliwe. Tylko tyle rzeczy Cię wkurwia, a robisz dokładnie
    wszystko w tym kierunku by stan taki się utrzymał lub pogłębił. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 185. Data: 2014-03-21 01:45:33
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-03-21, hikikomorisan <h...@a...pl> wrote:

    [...]

    > Czesto teraz firma = 1 czlowiek. Powyjezdzali, tam pozakladali firmy
    > (czesc z nich).

    Nadal stats nie na temat. Te 2 miliony sobie już pojechało.
    Pisałeś o masowym exodusie firm i zakładaniu wirtualnych w UK.

    > Ale ja to widze od dawna - wysoki fiskalizm skutkuje ucieczka gdzie
    > pieprz rosnie

    Przecież problem ucieczki do rajów podatkowych jest problemem globalnym,
    który dotyka także kraje mniej sfiskalizowane (np. USA). Więc niespecjalnie
    uważam żeby Twój argument był trafny.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 186. Data: 2014-03-21 01:53:17
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-03-20, hikikomorisan <h...@a...pl> wrote:

    [...]

    > Ale nizsze niz u nas.

    Kwestia indywidualna.

    [...]

    > To sprawdz jaka w UK jest kwota zwolniona od podatku. I ile trzeba
    > zarabiac, zeby wejsc w inny niz najnizszy prog.

    Sprawdziłem.

    [...]

    > Prowadziles kiedys firme chocby jednoosobowa, czy tak sobie popierdujesz
    > z firmy realizujacej kontrakty dla budzetowki.

    Prowadziłem i prowadzę. Nigdy w całym zawodowym życiu nie byłem na etacie.
    Z budżetówką nie mam nic wspólnego.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 187. Data: 2014-03-21 01:54:18
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 21.03.2014 01:41, Wojciech Bancer wrote:
    > On 2014-03-21, hikikomorisan <h...@a...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > No najłatwiej zwalić na kogoś innego.

    Trudniej przyjac do wiadomosci, ze utrzymujesz rzsze urzednikow, ktora
    rosnie, i musisz z nimi "walczyc". Bo gdyby bylo ich malo to by przepisy
    musialy byc prostsze.

    > Ale nie z mojego powodu.

    Z Twojego. Pisales o solidarnosci i dokladaniu sie wiecej. Widac za malo
    sie dokladasz.

    > Oczywiście. Nikt nie lubi szukać błędów najpierw u siebie.

    znaczy jak narzekam na kogos to znaczy ze nie dostrzegam czegos u sibie?

    > A pracownikom ile?

    zrezygnowalem z pracownikow, teraz to podwykonawcy. zadnych umow, umow
    cywilno prawnych. optymalizacja kosztow.

    > O tak. Tego w innych krajach nie ma. Mhm. :)

    Noooo i?

    Co chcesz przez to powiedziec?

    Ze jak w innych krajach sa to mam zamknac morde i w moim kraju nie
    krytykowac?

    > [...]
    >
    > Całkiem możliwe. Tylko tyle rzeczy Cię wkurwia, a robisz dokładnie
    > wszystko w tym kierunku by stan taki się utrzymał lub pogłębił. :)

    niech sie inni tez wkurwiaja a co.

  • 188. Data: 2014-03-21 01:56:56
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 21.03.2014 01:45, Wojciech Bancer wrote:
    > On 2014-03-21, hikikomorisan <h...@a...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Nadal stats nie na temat. Te 2 miliony sobie już pojechało.
    > Pisałeś o masowym exodusie firm i zakładaniu wirtualnych w UK.

    Alez one sa jak najbardziej realne.

    > Przecież problem ucieczki do rajów podatkowych jest problemem globalnym,
    > który dotyka także kraje mniej sfiskalizowane (np. USA). Więc niespecjalnie
    > uważam żeby Twój argument był trafny.

    a jaki argument uznasz za trafny?

    bo dla Ciebie zaden problem z wymienionych nie istnieje, lub jest
    bzdurny, wiec tez nie istnieje :D

    uwazasz polske za kraj dobrobytu

    cywilizowany, liczac iloscia urzednikow i iloscia butelek PET w lesie.

  • 189. Data: 2014-03-21 01:58:53
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 21.03.2014 01:53, Wojciech Bancer wrote:
    > On 2014-03-20, hikikomorisan <h...@a...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Kwestia indywidualna.

    Tyle, ze to sie robi statystycznie a nie indywidualnie.

    Indywidualnie to mozesz sobie porownywac mieszkancow wysp bezludnych,
    znaczy wysp jednoludnych, gdzie populacja per wyspa wynosi 1 a pkb per
    capita liczone jest w kokosach

    Zuckerberg? :D

    Witaj Marku!

  • 190. Data: 2014-03-21 01:59:08
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-03-20, ikka <i...@n...pl> wrote:

    [...]

    > Zgoda. przywilejom mówimy nie.

    Mówisz nie bo nie jesteś ich beneficjentem.
    Niestety beneficjentów jest na tyle dużo, że jest to problem.

    > Ale przy tym wydatki na urzędników to nie tylko pensje. to również
    > samochody, stanowiska pracy, budynki, koszty stałe. to różne systemy
    > informatyczne, które trzeba stworzyć, zintegrować, obsłużyć.

    I nadal jest to niewielki procent budżetów tych instytucji.

    [...]

    > popatrz, jakie mamy zespoły parlamentarne, popatrz, kto lata do sopotu
    > samolotem dwa razy w tygodniu.
    > to wszystko zebrane razem przestaje być drobne.
    > popatrz na jakość i ilość ustaw. to nie jest optymalizacja.
    > nawet nie jest blisko.

    Ale teraz przechodzisz na ekipę rządzącą i kasę polityczną, a nie na
    urzędników, którzy muszą potem realizować zadania wyznaczone przez
    tą klasę polityczną. :)

    > najgorsze jest to, że nikt z jaśniepanujących nie ma jaj, żeby to
    > zmienić. co tyczy się również kandydatów na jaśniepanujących.

    Skoro społeczeństwo woli tematykę smoleńska oraz bezprzedmiotowe
    dyskusje w necie, to czemu się dziwisz? :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl