  • 191. Data: 2014-03-21 02:00:00
    Temat: Re: powstać ma Rada ds. Unikania Opodatkowania
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-03-21, hikikomorisan <h...@a...pl> wrote:

    [...]

    > bo dla Ciebie zaden problem z wymienionych nie istnieje, lub jest
    > bzdurny, wiec tez nie istnieje :D
    >
    > uwazasz polske za kraj dobrobytu
    >
    > cywilizowany, liczac iloscia urzednikow i iloscia butelek PET w lesie.

    Znowu zaczynasz wciskać mi w usta swoje tezy?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 192. Data: 2014-03-21 02:01:15
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 21.03.2014 02:00, Wojciech Bancer wrote:
    > On 2014-03-21, hikikomorisan <h...@a...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Znowu zaczynasz wciskać mi w usta swoje tezy?

    Nie. Robie podsumowanie.

    --

    Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie
    nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma
    -sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l

  • 193. Data: 2014-03-21 02:07:14
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-03-21, hikikomorisan <h...@a...pl> wrote:

    [...]

    > Trudniej przyjac do wiadomosci, ze utrzymujesz rzsze urzednikow, ktora
    > rosnie, i musisz z nimi "walczyc". Bo gdyby bylo ich malo to by przepisy
    > musialy byc prostsze.

    Nie tylko urzędników utrzymuję. I co z tego?

    > znaczy jak narzekam na kogos to znaczy ze nie dostrzegam czegos u sibie?

    Nie. Występuje u Ciebie typowe "to nie ja jestem winny".
    Prowadzisz biznes w takich samych warunkach gospodarczych jak inne
    podmioty. Skoro Ty sobie nie radzisz, a inne podmioty i owszem,
    to winy szukaj najpierw u siebie, a nie zwalaj na urzędników.

    > zrezygnowalem z pracownikow, teraz to podwykonawcy. zadnych umow, umow
    > cywilno prawnych. optymalizacja kosztow.

    Raczej nigdy ich nie miałeś. :)
    Koszty pracownicze na przestrzeni lat się zmieniały minimalnie, chyba
    że ktoś zatrudnia na minimalną krajową.

    > Noooo i?
    >
    > Co chcesz przez to powiedziec?
    >
    > Ze jak w innych krajach sa to mam zamknac morde i w moim kraju nie
    > krytykowac?

    Nic. Po prostu nasz kraj nie jest aż tak wyjątkowy jak to opisujesz.
    Problemy które opisujesz występują też w innych krajach.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 194. Data: 2014-03-21 02:08:40
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-03-21, hikikomorisan <h...@a...pl> wrote:

    [...]

    > Nie. Robie podsumowanie.

    Tak. TWOICH przekręconych fraz.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 195. Data: 2014-03-21 02:16:56
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 21.03.2014 02:07, Wojciech Bancer wrote:
    > On 2014-03-21, hikikomorisan <h...@a...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Nie tylko urzędników utrzymuję. I co z tego?

    Ano to, ze jakby sie pozbyc czesci urzednikow, to byloby mniej nierobow
    do utrzymywania.

    > Nie. Występuje u Ciebie typowe "to nie ja jestem winny".

    a konkretnie czego jestem winnny?

    a typowe "to nie ja jestem winny" wystepuje tez u urzednikow, kazdego
    szczebla...

    > Prowadzisz biznes w takich samych warunkach gospodarczych jak inne
    > podmioty. Skoro Ty sobie nie radzisz, a inne podmioty i owszem,
    > to winy szukaj najpierw u siebie, a nie zwalaj na urzędników.

    a dlaczego uwazasz, ze zobie nie radze?

    wkurwienie na wysokie podatki i fiskalizm implikuje jakos nieradzenie sobie?

    smiala hipoteza

    > Raczej nigdy ich nie miałeś. :)
    > Koszty pracownicze na przestrzeni lat się zmieniały minimalnie, chyba
    > że ktoś zatrudnia na minimalną krajową.

    ale rynek sie zmienil. malo kto chce pracowac na etaty smieciowe jak
    moze na swoim robic. i pracowac glownie na siebie. i nie miec nad soba
    popierdolonego kierownika ziecia tescia prezesa :D

    pisales ze nie pracowales nigdy na etacie, dlaczego?

    moze uznaj, ze inni tez nie chca, ze czesc z nich poszla twoja droga...

    brak etatu to czesto wielka zaletaaka - wie ten, co pracowal na etacie i
    ma porownanie

    ty nie masz

    dlatego jak pisalem - jestes oderwany od rzeczywistosci.

    > Nic. Po prostu nasz kraj nie jest aż tak wyjątkowy jak to opisujesz.

    a mnie wali czy jest wyjatkowy.

    > Problemy które opisujesz występują też w innych krajach.

    i co z tego?

    wali mnie to. nie wali mnie to co sie dzieje w moim kraju.

  • 196. Data: 2014-03-21 02:17:19
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 21.03.2014 02:08, Wojciech Bancer wrote:
    > On 2014-03-21, hikikomorisan <h...@a...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Tak. TWOICH przekręconych fraz.

    caloksztaltu dyskusji i tego, co dzieki tobie z nie

  • 197. Data: 2014-03-21 02:17:41
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 21.03.2014 02:17, hikikomorisan wrote:

    > caloksztaltu dyskusji i tego, co dzieki tobie z nie

    ...z niej wynosze :D

  • 198. Data: 2014-03-21 02:56:37
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-03-21, hikikomorisan <h...@a...pl> wrote:

    [...]

    > a konkretnie czego jestem winnny?

    Swojej kiepskiej sytuacji finansowej.

    > a dlaczego uwazasz, ze zobie nie radze?

    Bo kilkukrotnie to napisałeś? Poza tym jasno wynika to z Twojego
    przeświadczenia o nisższym opodatkowaniu w UK. To jest prawdziwe
    tylko dla stosunkowo niewielkich dochodów.

    > ale rynek sie zmienil.

    Niespecjalnie. Kontrakty wolą wysoko cenieni specjaliści (ale tacy nie mają
    problemów z optymalizacją podatkową) lub "wolą" osoby do tego przymuszane.

    [...]

    > pisales ze nie pracowales nigdy na etacie, dlaczego?

    Nie decydowały o tym względy podatkowe, tylko merytoryczne.

    > ty nie masz
    > dlatego jak pisalem - jestes oderwany od rzeczywistosci.

    Najpierw mi zarzucasz, że siedzę sobie na etacie i w budżetówce,
    teraz zarzucasz, że nie siedzę. Zdecyduj się. Mam kontakt
    z etatami, większy niż Ty.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 199. Data: 2014-03-21 03:06:06
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On Fri, 21 Mar 2014 00:47:40 +0100
    Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:

    > A w którym kraju OECD takich rzeczy nie ma?

    To nie tyle kwestia tego, czy czegos w danym kraju nie ma.

    Tu chodzi o to, jakiej jakosci sa uslugi dostarczane przez panstwo. A z
    tym w Polsce niestety jest bardzo kiepsko.

    No ale jacy obywatele, takie panstwo.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

  • 200. Data: 2014-03-21 06:06:02
    Od: Wiesiaczek <W...@c...pl>

    W dniu 21.03.2014 01:37, Wojciech Bancer pisze:
    > On 2014-03-21, hikikomorisan <h...@a...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Akurat to było pytanie retoryczne, bo liczby w tym wątku były.
    > Tak - więcej wydajemy na leczenie, więc Twój postulat jest spełniony,
    > inwestujemy więcej w lekarzy. A to dodatkowo nie uwzględnia kasy jaką
    > pakuje sektor prywatny.

    Chyba przesadzasz już z tą demagogią?
    Wyobrażasz sobie, że można porównać zakup długopisu... wróć... niech
    będzie komputera klasy PC z wyposażeniem choćby gabinetu dentystycznego?

    Łatwo mogę sobie wyobrazić, że za tą samą kwotę da się stworzyć 20-30
    razy więcej miejsc pracy dla urzędników niż dla lekarzy.

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)