    From: t <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: pożyczka u pracodawcy
    Date: Wed, 19 Jul 2006 16:36:07 +0200

    Dnia 19-07-2006 o 16:24:05 mariusz.maximus <m...@g...com>
    napisał:

    > A gdzie wogole szukac informacji ?
    > Czy jak zadzownie do Urzedu Skarbowego to mi powiedza?
    > Ktoś tam odbiera telefony ?
    > Maja jakaś niebieska linie ;)?

    Znajdź ustawę o podatku od czynności cywilno-prawnych, tam powinno pisać
    ile się należy od pożyczki i kiedy.
    Co do US - jak dobrze trafisz to odpowiedzą - chociaż ja osobiście na nich
    nie liczę już - proste sprawy rozgryzam sam z pomocą internetu a w
    trudniejszych
    i tak nie pomogą albo błędne rozwiązanie podadzą.

    > I kiedy maja być wplacone 2% ?

    Chyba w ciągu dwóch tygodni od daty zawarcia umowy pożyczki,
    pisze to w ustawie.

    pozdrawiam