  • Data: 2005-03-25 10:34:34
    Temat: Re: [pr] Fax faktury
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 25 Mar 2005, BAH wrote:

    >+ Konsekwencje są niestety trudne do określenia.
    >+ Jak postąpi UKS jak znajdzie u Klienta "4 oryginały"
    >+ tej samej faktury ?

    Wydaje mi się iż będzie miało zastosowanie zasady już
    prezentowanej przez NSA - czyli że od niezaistniałej
    transakcji jednak VATu nie ma.
    Ale co wyjdzie to się okaże :(

    >+ Skoro odpowiadam za to czy Wystawca ma fakture,
    >+ to mogę i odpowiadać za to ile razy Odbiorca ją wydrukował.

    Odwróć kota ogonem: zobowiązujesz się do rozpoznania która
    "faktura" (warunek: wydrukowana na "zwykłym" papierze, czyli
    tak jak jakieś 99,98% faktur z małych firm) była "oryginalna"
    a która jest jej KOPIĄ (w PRAWIDŁOWYM rozumienia słowa "kopia") ?
    Mam skaner 2400 DPI, próbowałem...
    Uważasz iż ponosisz odpowiedzialność za ew. 4 KOPIE faktury ?
    No i pytanie co odbiorca zrobi z 4 fakturami o tym samym
    numerze :)
    IMO należy NATYCHMIAST uznać (w przepisach) iż to jest stan
    "normalny" - drukuje się tyle egzemplarzy FAKTUR ile
    trzeba dla danej transakcji, bez kombinowania z "oryginalnym
    oryginałem", "oryginalną kopią" oraz innymi wynalazkami !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)