    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: prawdopodobny atak zus-u :)
    Date: Mon, 13 Oct 2003 17:06:52 +0200

    On Sun, 12 Oct 2003, MarekZ wrote:

    >+ Doszly do mnie pogloski, ze w najblizszym czasie, wiele osob, sposrod
    >+ korzystajacych z zawieszania dzialalnosci na KPiR moze dostac decyzje ZUS-u
    >+ o objeciu z urzedu obowiazkowym ubezpieczeniem spolecznym, za okresy
    >+ zawieszen od 1 stycznia 1999 roku.

    No to parę osób na czele z Arturem Golańskim (grupa .prawo)
    powie: "a nie mówił(e/a)m ?" :)

    >+ Moze zatem zastanowic by sie w jak najprostszy sposob doprowadzic do
    >+ uchylania takich decyzji przed odpowiednimi wydzialami sadow wojewodzkich ?

    FYI - literalnie "zawieszenie" które nie jest powiązane z wyrejestro-
    waniem DG (dlatego, że instytucji "zawieszenia DG" wg przepisów
    o rejestracji nie ma !) najwyraźniej jest nieskuteczne.
    Przynajmniej jak to SN czasami uzasadnia: "truizmem jest
    że językowa wykładnia prawa ma pierwszeństwo"...

    Ja dla odmiany czekam aż się zdarzy że kto inny niż rzecznik
    prasowy MF przeczyta definicję DG wg UoPDoOF (i ze skutkiem
    być może również w VAT i ZUS). Definicję inną niż w przepisach
    prawa gospodarczego...

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)