  • 1. Data: 2004-04-26 06:09:31
    Temat: problem z PIT37
    Od: "Michal" <g...@w...wywal.to.pl>

    Witam,

    Pierwszy raz skladam zeznanie podatkowe i mam z tym problem. Wypelniam PIT37
    i w polu 114 wychodzi mi wyzsza suma niz w polu 113, a na formularzu jest
    napisane, ze kwota z poz. 114 nie moze przekroczyc z pola 113. Zeznanie
    wypelniam na podstawie PIT11, ktory dostalem od pracodawcy u ktorego
    pracowalem do stycznia. Bylbym wdzieczny za pomoc w rozwiazaniu problemu,

    Pozdrowienia,
    Michal

  • 2. Data: 2004-04-26 12:51:23
    Temat: Re: problem z PIT37
    Od: "Michal" <g...@w...wywal.to.pl>

    dzieki wszystkim za pomoc,

    pozdrowienia,
    Michal

  • 3. Data: 2004-04-27 08:04:04
    Od: "A." <a...@o...pl>

    Michal wrote:

> [...]
    > ktory dostalem od pracodawcy u ktorego pracowalem do stycznia.
    > Bylbym wdzieczny za pomoc w rozwiazaniu problemu,

    Byc moze problem jest w kwocie ubezpieczenia zdrowotnego, ktora
    wpisujesz do PIT37. Prawidlowa kwota jest w polu 69 (PIT11 wersja
    11) - "Pobrana i podlegajaca odliczeniu". Jesli podasz dane ze
    swojego PIT11 bede w stanie pomoc Ci konkretniej. Polecam tez
    program PITy 2003 ze strony http://www.pity.pl (i wplacenie 1%
    kwoty podatku na Organizacje Pozytku Publicznego - szczegoly na w/w
    stronie).

    Pozdrawiam.
    --
    A.