  • 1. Data: 2003-06-11 07:28:26
    Temat: program do liczenia karnych odsetek
    Od: "jurek" <jerzy_malkowski@KONIECZNIE _WYTNIj.poczta.onet.pl>

    Witam,
    gdzie mozna znaleźć /jaki program do liczenia karnych odsetek od
    niezapłaconego podatku ?

    dzięki

    j.

  • 2. Data: 2003-06-11 07:36:11
    Temat: Re: program do liczenia karnych odsetek
    Od: "jurek" <jerzy_malkowski@KONIECZNIE _WYTNIj.poczta.onet.pl>

    na przykład coś takiego
    http://www.podatki.pl/kalkulator/instrukcja/odsetki_
    ustawowe.htm
    , tylko może być prostsze i darmowe- ewentualnie podobny kalkulator na
    stronie jakiegoś serwisu....

    j.

  • 3. Data: 2003-06-11 07:36:26
    Od: "malwiak" <m...@p...onet.pl>

    > gdzie mozna znaleźć /jaki program do liczenia karnych odsetek od
    > niezapłaconego podatku ?
    >
    > dzięki
    >
    > j.

    W googlu. w googlu........ I milion innych rzeczy.

    http://www.google.pl/search?q=kalkulator+odsetki+pod
    atkowe&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=pl&btnG=Szukaj+z+Google&
    lr=lang_pl

    pozdr

    MW

  • 4. Data: 2003-06-11 08:00:20
    Od: "malwiak" <m...@p...onet.pl>

    Ten jest łatwy i przyjemny:

    http://www.pit.pl/pages/250.php

    MW

  • 5. Data: 2003-06-11 11:43:33
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "malwiak" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ten jest łatwy i przyjemny:
    >
    > http://www.pit.pl/pages/250.php

    BTW, zauważyłem, że nie działa poprawnie. Tzn. pokazuje troszkę inne
    wartości niż ja sobie obliczam.

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 6. Data: 2003-06-11 14:56:28
    Od: "Oberfeldkurat" <o...@u...gazeta.pl>

    | BTW, zauważyłem, że nie działa poprawnie. Tzn. pokazuje troszkę inne
    | wartości niż ja sobie obliczam.

    Dokładnie tak. Nie spotkałem jeszcze w sieci darmowego kalkulatora odsetek
    działającego prawidłowo.

    Andrzej K.

  • 7. Data: 2003-06-12 15:02:18
    Od: "jurek" <jerzy_malkowski@KONIECZNIE _WYTNIj.poczta.onet.pl>

    > Dokładnie tak. Nie spotkałem jeszcze w sieci darmowego kalkulatora odsetek
    > działającego prawidłowo.

    dlatego właśnie pytałem- bo mi wychodzi inaczej, a księgowej inaczej.....

    j.

  • 8. Data: 2003-06-12 15:19:45
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "jurek" <jerzy_malkowski@KONIECZNIE _WYTNIj.poczta.onet.pl>
    napisał

    > dlatego właśnie pytałem- bo mi wychodzi inaczej, a księgowej inaczej.....
    -----------------------------------
    Nie wiem czy o taki wam chodzi czy to ma byś jakiś specjalny program .Ja
    korzystam z Gofinu
    http://www.gofin.pl/# i jakoś mi się zgadza.
    Pozdrawiam Wiola

  • 9. Data: 2003-06-12 15:21:50
    Temat: Odp: program do liczenia karnych odsetek
    Od: "Piotr K." <p...@p...pl>

    > Dokładnie tak. Nie spotkałem jeszcze w sieci darmowego kalkulatora odsetek
    > działającego prawidłowo.

    Czy sprawdzałeś Vatowca http://pk.inet.pl/brv.htm ??

    Piotr

  • 10. Data: 2003-06-12 18:11:54
    Od: "Oberfeldkurat" <o...@u...gazeta.pl>

    | Nie wiem czy o taki wam chodzi czy to ma byś jakiś specjalny program .Ja
    | korzystam z Gofinu
    | http://www.gofin.pl/# i jakoś mi się zgadza.
    | Pozdrawiam Wiola

    Nooo, ten liczy dobrze. Może akurat tego nie testowałem?

    Andrzej K