    From: Chris Gold <c...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: program do pełnej księgowości - poradźcie uzytkownicy
    Date: Thu, 08 Apr 2004 20:03:59 +0200

    Użytkownik Maddy napisał:
    > Planuje zmienic program FK bo ten ktorego uzywam miał sie dynamicznie
    > rozwijac a na razie od dwoch lata ma te same błędy. I jedno czego na
    > pewno nie mozna o nim powiedziec to że jest "kompleksowy".
    > O dokumentacji szkoda gadac.
    > Generalnie sklada sie obietnic tego co "niedługo będzie".
    >
    > Gdyby tak ktos mógł mi polecic lub stanowczo odradzić (za to tez bedę
    > wdzięczna) jakis program, kilka programów.
    > Tego co wie uztkownik nie ma w żadnj dokumentacji.
    >
    > Nie potrzebuje wiele ale program powinien miec pare rzeczy obowiązkowo:
> [...]

    No moja firma zakupiła PC Biznes Pro Streamsoftu z Zielonej Góry
    Windows SQL. Kupilismy kilkanascie licencji na FK, rozrachunki GM, kadry
    i płace, środki trwałe oraz moduł analizy i zestawienia, łącznie ok. 25
    licencji na wszystkioe moduły razem + wdrożenie. Łączny koszt cąłości
    ok. 40000 zł netto. Program jest według mnie -pracuje na nim od ok.
    miesiąca- całkiem całkiem, duże możliwości analityczne, wydruki tekstowe
    lub graficzne, analityka bardzo wielopoziomowa-jak sobie ustawisz tak
    masz, robi deklaracje, bilanse, f-01, stany magazynowe i rozrachunków na
    dowolny dzień wraz z przeterminowaniami rozrachunków w dowolnych
    przedziałach czasowych i dużo innych, niektórych oczywiście jeszcze nie
    znam, ale wydaje mi się że mogę ci polecić ten program.
    Pzodrawiam
    Chris Gold