  • Data: 2002-05-13 13:54:49
    Temat: Re: prywatny samochod w DG cd
    Od: "Piotr K." <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wiem moze nie wyajsnilam czegos dostatecznie dobrze.
    > Prowadze indywidualna działalność, rozliczam sie na podstawie kpir.
    > Dzwoniłam do urzedu skarbowego i pani powiedziałam, ze jako właściciel
    moge
    > całośc benzyny wpisac w koszt.
    >
    > Wiec juz nic nie rozumiem
    >
    > Zagubiona
    > Anka

    Cześć Aniu
    Z tego co ja wiem,
    nie można odliczać VAT za paliwo, ale można zaksięgować kwotę brutto w
    koszty.
    Inna sprawa z eksploatacją nie obejmującą paliwa. Wówczas można normalnie
    zaksięgować
    fakturę zakupu i tutaj podam dwa adresy, które nieco szerzej traktują ten
    rozbój:
    http://www.adwokat.com.pl/adwoteka/auto/0201/20_0201
    .html
    http://www.nil.org.pl/gazeta/gl99/06-99-19.htm