  • Data: 2002-05-15 22:24:38
    Temat: Re: prywatny samochod w DG cd
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 15 May 2002, Wojciech Suszycki (Brick B.) wrote:
    [...pomijając kategorię "samochód"...]
    >+ Szukałem ale nie znalazłem takiego wynalazku jak faktura zbiorcza zakupu.

    Ja też (z takim samym skutkiem).
    Już zeznawałem że na podstawie ustnego stwierdzenia "pani z US"
    (trzeba by w końcu siąść do pisania pytań :() jak na razie
    stosuję taki wynalazek - do...delegacji :> (mam podtabelkę
    na bilety - VAT !)
    Niemniej - w przepisach nie ma :(

    [...]
    >+ > Czyli trzeba uważać, żeby na fakturze z np. częsciami nie było pozycji dla
    >+ > różnych pojazdów ?
    >+
    >+ Najprościej jest mieć oddzielnie. Ale można opis dołączyć do faktury,
    [...pomijając sprawę samochodu, nim Maddy pogryzie ;)...]
    oczywiście - przecież jak na fakturze są pozycje "podpadające" pod
    różne rubryki (np. towar handlowy i osprzęt do wykorzystania "u siebie")
    to faktury też nie drze się na pół ;) !

    Pozdrowienia, Gotfryd