  • Data: 2002-05-15 22:29:27
    Temat: Re: prywatny samochod w DG cd
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 15 May 2002, Maddy wrote:
    [...]
    >+ Moi kochani, bo mnie szlag trafi. Wprawdzie czasu nie mam dziś wiele,
    >+ ale jak czytam takie herezje.....
    [...]
    >+ Mam dziwne uczucie że piszę te oczywistości już setny raz.
    >+
    >+ Może by tak jakieś FAQ założyć? I nakładac kary chłosty za nieczytanie
    >+ go przez zadawaniem pytań.
    >+ Kto ZA?

    Jakby to rzec... Pomysł nasunął mi się już przed setnym razem ;),
    ale jak skojarzyłem że wypadałoby wtedy siąść na d*&^% i zrobić
    dobry początek (z tego co wiem) to... jakoś tak ciągle przesuwa
    się "na później" ;>
    Nie żebym ci coś sugerował, w żadnym wypadku... !
    -:)

    Pozdrowienia, Gotfryd
    (jasne, że ZA; oczywiście nie mylić FAQ z regulaminem - bo
    o TAKI pomysł[1] to się już pokłociłem kiedyś na *.prawo :)!)
    [1]..tj. nazywania regulaminu FAQ !