  • 11. Data: 2004-02-23 10:43:45
    Temat: Re: przejazd autostradą
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello pisarz,

    Monday, February 23, 2004, 9:55:44 AM, you wrote:

    [...]

    > Nic nie marudzę, tylko dziękuję. Co Ty baba jesteś, że na siłę szukasz
    > podtekstów?

    ROTFL!

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 12. Data: 2004-02-23 10:49:24
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Aisa_prw,

    Monday, February 23, 2004, 9:58:48 AM, you wrote:

    > mam pytanie dalej odnoście tych nieszczęsnych paragonów
    > za przejazd autostradą.
    > Nie wiem jak wprowadzić te paragony do KPiR - czy jak FV?

    Wstrząsające... W tym wątku padła odpowiedź na to pytanie...

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 13. Data: 2004-02-23 12:34:20
    Od: "pisarz" <q...@q...co>

    > ROTFL!
    A po polsku?

  • 14. Data: 2004-02-23 12:51:48
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik pisarz napisał:

    > A po polsku?

    A znasz polski??

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 15. Data: 2004-02-23 15:38:54
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello pisarz,

    http://rotfl.ag.bocznica.org

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 16. Data: 2004-02-23 19:37:44
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 23 Feb 2004, RoMan Mandziejewicz wrote:

> [...]
    >+
    >+ Wstrząsające... W tym wątku padła odpowiedź na to pytanie...

    wKF: tam (w przepisie) jest "mogą".
    Co juz zupełnie niektórych zdezorientuje: jak, można wprowadzić
    do wyboru brutto albo netto (i VAT odliczyć) ?? U nas ??? :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)