  • 1. Data: 2002-05-23 22:11:48
    Temat: przelew z vatem do us
    Od: "AdamD" <a...@c...com.pl>

    Jestem całkiem początkujący :-) Co powinno być w tytule przelewu podatku VAT
    do US?

    Adam

  • 2. Data: 2002-05-24 00:57:23
    Temat: Re: przelew z vatem do us
    Od: <w...@p...onet.pl>

    > Jestem całkiem początkujący :-) Co powinno być w tytule przelewu podatku VAT
    > do US?

    - "podatek VAT za miesiąc XXXX"
    -lub "podatek od towarów i usług za miesiąc XXX"

    no i:
    - dane US do ktorego przelewasz podatek,---> numr konta US
    - twój NIP
    - nazwa twojej firmy
    - adres

    - kwota podatku

    Miał wejść nowy formularz tego typu przelewów ale został (jego wdrożenie)
    odłożone do stycznia 2003, z tego co sie orientuję to z banków internetowych
    wprowadziło go ostantio TELEPEKAO 24

    Niektóre banki wykombinowały cos takiego:
    http://www.bzwbk.pl/u235/navi/193614
    http://www.ing.pl/_itemserver/BSK/us_homecash.pdf

    Sark

    Sark

  • 3. Data: 2002-05-24 08:37:31
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    <w...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Miał wejść nowy formularz tego typu przelewów ale został (jego wdrożenie)
    > odłożone do stycznia 2003, z tego co sie orientuję to z banków

    Ja pisze VAT-7 za x Nip: Y

    I wystarcza (oczywiscie konta i nazwy jak na kazdym przelewie)

    NIP nie byl wymagany, ale pozwalal uniknac bledow.
    Wiec na pit tez pisalem PIT-5 za x nip Z

    Boguslaw

    Widzialem jak panienka w banku kazla klientce przepisac
    przelew "na nowy druk".

    Swns nowych jest do "przelewu elektronicznego"

    Boguslaw