  • 1. Data: 2004-12-09 21:46:42
    Temat: przełom roku a skaładki na zus
    Od: "jas" <r...@p...onet.pl>

    Mam niejasność której nie mogę rozgryźć
    Jak mam rozliczyć składki ZUS za grudzień które płacę w styczniu. Liczyć już w
    nowym roku jako koszt za styczeń? Zawsze odkąd pamiętam tak robiłem ale ma coś
    się zmienić i już chyba będzie to troszkę inaczej wyglądało
    prosze o info
    jas

  • 2. Data: 2004-12-09 22:03:51
    Temat: Re: przełom roku a skaładki na zus
    Od: "Magdalena" <m...@n...autograf.pl>

    "jas" <r...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    coś
    > się zmienić i już chyba będzie to troszkę inaczej wyglądało

    tak, nie, nie wiem - wybierz sobie odpowiedź.

    a może by tak napisać jak się rozliczasz, za kogo te składki, czy tylko za
    Ciebie, czy też za pracowników, masz metodę kasową czy memoriałową itd,

    Magdi

  • 3. Data: 2004-12-09 22:09:59
    Od: "jas" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > Ciebie, czy też za pracowników, masz metodę kasową czy memoriałową itd,

    mam pracowników- wynagrodzenie zawsze na koniec miesiąca metoda kasowa - do
    tej pory i za siebie tez oczywiscie odprowadzam składki
    pzdr jas PKPiR+VAT