  • 1. Data: 2004-12-09 20:03:11
    Temat: VAT-7 - poz. 53, 54
    Od: "alfik" <a...@...wp.pl>

    US zakwestionował mi deklaracje w której wpisałem mniej więcej coś takiego:

    52. Nadwyżka podatku... 100zł
    53. Kwota do zwrotu na rachunek... 60zł
    54. W tym kwota do zwrotu w 180 dni... 60zł
    55. Kwota do przeniesienia.... 40zł

    Do deklaracji była dołącza prośba o wcześniejszy zwrot podatku.

    No i US doczepił się do 53 i 54, co tam jest źle?

    Może 54 ma być puste?

  • 2. Data: 2004-12-09 20:13:32
    Temat: Re: VAT-7 - poz. 53, 54
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    alfik wrote:
> [...]
    >
    > Do deklaracji była dołącza prośba o wcześniejszy zwrot podatku.
    >
    > No i US doczepił się do 53 i 54, co tam jest źle?

    Może coś innego masz źle,
    bo tak na zdrowy rozum skoro występujesz
    o zwrot przyspieszony, to dlaczego przenosisz
    kwotę 40 skoro też byś ją dostał.
    Dla mnie brak logiki w tej deklaracji,
    ale jako taka jest poprawna.
    A konkretnie czego się czepiali?

  • 3. Data: 2004-12-09 20:57:58
    Od: "alfik" <a...@...wp.pl>

    > Może coś innego masz źle,
    > bo tak na zdrowy rozum skoro występujesz
    > o zwrot przyspieszony, to dlaczego przenosisz
> [...]

    Czepiali sie cytuje "bledne pozycje 53 i 54" - koniec cytatu :-)
    Wnosze o zwrot tylko czesci VAT wynikajacej z zakupu komputera (srodek
    trwaly), czesc przenoszona to jakies drobne VATy z kosztow biezacych.

  • 4. Data: 2004-12-09 21:03:46
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik "alfik" <a...@...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Wnosze o zwrot tylko czesci VAT wynikajacej z zakupu komputera (srodek
    > trwaly), czesc przenoszona to jakies drobne VATy z kosztow biezacych.

    Zwrot z zakupu ŚT jest na 60 dni,
    a przyspieszony na 25,
    więc może chodzi im o to,
    że chcesz później dostać to co mógłbyś wcześniej.
    Zapytaj u źródła, może Ci wyjaśnią o co im chiodzi

  • 5. Data: 2004-12-09 22:15:03
    Od: "alfik" <a...@...wp.pl>

    > Zwrot z zakupu ŚT jest na 60 dni,
    > a przyspieszony na 25,
    > więc może chodzi im o to,
    > że chcesz później dostać to co mógłbyś wcześniej.
    > Zapytaj u źródła, może Ci wyjaśnią o co im chiodzi

    Dzięki, to faktycznie może być ta sprawa.
    Pozdrawiam serdecznie.

  • 6. Data: 2004-12-10 00:04:45
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 9 Dec 2004, cef wrote:

    > + alfik wrote:
    [...]
> [...]
    [...]
    > + bo tak na zdrowy rozum skoro występujesz
    > + o zwrot przyspieszony, to dlaczego przenosisz

    ...bo jak odliczy w przyszłym m-cu to będzie szybciej niż
    "szybki zwrot" ?? ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 7. Data: 2004-12-10 08:02:58
    Od: Andrzej Smereka <a...@p...onet.pl>

    alfik napisał(a):
> [...]
    >
    > Do deklaracji była dołącza prośba o wcześniejszy zwrot podatku.
    >
    > No i US doczepił się do 53 i 54, co tam jest źle?

    Chyba powinno być tak
    53. 60
    54. puste
    59. nie
    60. tak
    --
    Andrzej Smereka

    a...@p...onet.pl

  • 8. Data: 2004-12-10 08:37:45
    Od: du hast mich gefragt <d...@k...pl>

    Dnia 12/10/2004 9:02 AM, Użytkownik Andrzej Smereka napisał:

    > Chyba powinno być tak
    > 53. 60
    > 54. puste
    > 59. nie
    > 60. tak

    Czy teraz pragnąc otrzymać zwrot, nawet w terminie nieprzyspieszonym,
    należy składać jakiś wniosek?

    --
    gefragt

  • 9. Data: 2004-12-10 17:26:00
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > [...]
    >
    > ...bo jak odliczy w przyszłym m-cu to będzie szybciej niż
    > "szybki zwrot" ?? ;)

    Pewnie, że tak jest "sprawniej",
    ale chodziło mi o coś innego.
    Skoro ktoś ma do zwrotu
    VAT w terminie 180 dni,
    to może to być nawet nadwyżka
    wynikająca z nadmiernych zakupów towarów
    (nie trzeba do zwrotu na 180 dni
    mieć obrotu z niższymi stawkami itp)
    Więc jak już domaga się zwrotu przyspieszonego
    (tzn ma zapłacone wszystkie faktury) i w praktyce
    wymusza sprawdzenie tego zapłacenia przez US,
    to po jaką cholerę przenosić?