  • 1. Data: 2003-01-06 11:47:48
    Temat: przygotowanie do egz na lic MF
    Od: k...@o...pl

    Witam,
    pytanie jak w temacie. Czy ktos z was korzystal ostatnio z kursu
    przygotowujacego do egzaminu na licencje na uslugowe prow. ksiag i moglby cos z
    czystym sumieniem polecic? Z tego co sie orientowalem jest sporo firm
    prowadzacych takie kursy, roznia sie znaczaco cena, iloscia godzin i na pewno
    poziomem. Jak wybrac ta odpowiednia? A moze przygotowujecie sie samodzielnie,
    czy sa gdzies dostepne materialy na temat tego egzaminu, chodzi mi oczywiscie o
    jakies przykladowe pytania lub zestawylub strony na ten temat.
    Z gory dziekuje za pomocne odpowiedzi:)

    pozdr,
    kuba

  • 2. Data: 2003-01-06 13:50:53
    Temat: Re: przygotowanie do egz na lic MF
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    oczywiscie o
    > jakies przykladowe pytania lub zestawylub strony na ten temat.

    Owszem ostatnio korzystałam z kursu prowadzonego przez Infor .Nie mam
    porówniania do innych wiec trudno oceniać poziom ale uważam że poziom jest
    niezły ale jest za krótko żeby się nauczyć można tylko dowiedzieć się jaki
    ogólnie tematy będą na egazminie Nikt oczywiście nie podaje pytań bo ich
    nigdzie nie ma publikowanych.Dają wszystkie ustawy przepisy i kierunkują
    naukę ale ile można się nauczyć po 12 dniach kursu.Wiem że są oragnizowane
    przez Stowarzyszenie Ksiegowych ale są dłuższe i droższe .
    Jolka