    From: "ESka" <e...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: pytanie dla siedzących głeboko w pełnej księgowości
    Date: Thu, 23 May 2002 12:46:59 +0200

    Użytkownik "Maddy" napisał w wiadomości
    <ciach>
    | Pytanko mam teraz. Czy dobrze rozumuję - w tym systemie do KUP
    | zaliczana jest *marża* - róznica pomiedzy kosztem wytworzenia a ceną
    | sprzedaży?
    | Czy aby nie zaliczamy do KUP *zysku*?!?!

    No tak by wychodziło. Przynajmniej na pierwszy rzut oka, na drugi też, ale
    może coś w tym jednak jest.
    Dlatego przydałoby się więcej informacji. Z tego co mówisz nie do końca
    widzę jak jest ustalany wynik finansowy, bo skoro koszty zarządu i
    ogólnozakładowe to by wskazywało na kalkulacyjny. Wtedy propozycja pana
    Witolda nie bardzo pasuje. Ale co z tymi wynagordzeniami i usługami, to niby
    jak idą na ten wynik?
    Trzeba byłoby przeanalizować kolejne księgowania przy rozliczaniu na wynik
    finansowy, co się dzieje z "4" a co z "5", no i chyba to co zostaje na
    stanie wchodzi na "6"?

    | Bardzo proszę kogoś o przeanalizowanie, poniewaz nie chce mi sie
    | wierzyć żeby osoba samodzielnie porowadząca biuro rachunkowe (zdaje
    | sie nawet z licencja) zrobiła cos, co trudno nazwać inaczej niz błędem
    | w sztuce.

    To akurat, że ktoś ma licencję niestety o niczym nie świadczy. Różne kwiatki
    widziałam. Poza tym że pewnie sama też czasem coś wymyślę ;)

    Czekam na szczegóły, bo temat mnie zainteresował.

    ESka